عظیمی در حاشیه این بازدید، ضمن تاکید بر کیفیت ریرا اظهار کرد: محصولی که عنوان کراساوور ملی ایران خودرو را دارد، باید در بهترین شرایط کیفی به مشتریان عرضه شود و شاخصهای کیفیت این خودرو با دقت و حساسیت بالایی دنبال و رعایت میشود.
وی با اشاره به آمادگی شبکه خدمات پس از فروش محصول ری را، عنوان کرد: دارا بودن شبکه خدمات پس از فروش گسترده در کشور، یکی از مزایای رقابتی برای این محصول به حساب می آید و در حال حاضر کارکنان شبکه در حال دریافت آموزش لازم برای ارایه بهترین خدمات به مشتریان این محصول هستند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: فرآیند توسعه ریرا به گونهای دنبال شده که محصول دارای کمترین ریسک کیفی باشد.
به گفته عظیمی، تامین قطعات ریرا برعهده سازندگان داخلی دارای رده بالا است که این موضوع تضمینی برای ارایه خودروی باکیفیت به مشتریان به شمار می رود.
∎
نظر شما