شناسهٔ خبر: 67573760 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری خبرنگار جانباز و پیشکسوت لرستانی 

آیین تشييع و خاکسپاري زنده ياد حسن مرادي پیشکسوت  عرصه  رسانه و  جانبار هشت سال دفاع مقدس درخرم آباد برگزار شد. آیین تشييع و خاکسپاري زنده ياد حسن مرادي پیشکسوت  عرصه  رسانه و  جانبار هشت سال دفاع مقدس درخرم آباد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ پيکر مطهر زنده ياد حسن مرادي جانباز و پيشکسوت عرصه خبر و رسانه امروز با حضورحجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماينده ولي فقيه در استان ، سردار الهي فرمانده انتظامي استان و دیگر مسؤلان بر روي دستان مردم شهيد پرور استان تشييع و در خاک آرام گرفت.

شادروان حسن مرادی که مدت‌ها به دلیل مشکلات و دردهای شیمیایی زمان جنگ در بستر بیماری بود، روز گذشته  دار فانی را وداع گفت.

شادروان مرادی کار رسانه‌ای خود را با عکاسی در دوران انقلاب و همکاری با روزنامه کیهان و سپس سرپرستی روزنامه جمهوری اسلامی آغاز کرد.

وی  اهل شهرستان خرم‌آباد و خبرنگار جانباز در جبهه‌های حق علیه باطل بود که در اوایل جوانی و با شروع جنگ تحمیلی در جبهه حاضر و در عرصه اطلاع‌رسانی و خبرهای جنگ فعالیت کرد.

شادروان مرادی در بسیاری از عملیات‌های جنگ از جمله فتح‌المبین، کربلای پنج و فاو حضور داشت و پس از پنج سال حضور در جبهه بر اثر مواجهه با سلاح‌های شیمیایی به‌عنوان جانباز شیمیایی نایل شد.

شادروان مرادی بیش از پنج هزار عکس و هفت هزار فیلم را از رشادت‌های رزمندگان در زمان جنگ برای بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تهیه کرد.

انتهای پیام 


 
 

نظر شما