شناسهٔ خبر: 67573752 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

نیمکت ۶ تیم لیگ برتری در بلاتکلیفی

مهر

با وجود این که زمان زیادی از پایان فصل قبل گذشته و تیم ها آماده شروع تمرینات فصل آینده می شوند، هنوز تکلیف سرمربی ۶ تیم لیگ برتری مشخص نشده و برخی مربیان در صف انتظار هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، پس از اتمام فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر، خیلی از باشگاه‌ها هنوز وضعیت نیمکت تیم خود را مشخص نکرده‌اند و ۶ تیم با بلاتکلیفی مواجه هستند.

تراکتور

با جدایی «پاکو خمز» در میانه‌های فصل بیست و سوم، مدیران باشگاه تراکتور هدایت تیم خود را به حمید مطهری سپردند و این مربی تا پایان فصل روی نیمکت تراکتوری‌ها نشست. مطهری برای فصل جدید هم با این باشگاه قرارداد دارد اما هنوز تکلیف او در این تیم مشخص نیست و به احتمال زیاد یک سرمربی جدید هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را عهده دار خواهد شد.

تراکتور در پایان فصل با تغییرات مدیریتی نیز مواجه شد و با کنار رفتن هوشنگ نصیرزاده، سعید مظفری زاده سرپرست مدیرعاملی این باشگاه شد و با اینکه زمزمه‌های زیادی مبنی بر جذب بازیکنان مختلف توسط این باشگاه در رسانه‌ها مطرح شده اما تا به امروز دوشنبه ۱۸ تیر هیچ فعالیتی در زمینه جذب بازیکن و سرمربی توسط باشگاه تراکتور شاهد نبوده‌ایم.

۶ تیم لیگ برتری در بلاتکلیفی نیمکت/ کدام مربیان بیرون می‌مانند؟

ملوان

تیم فوتبال ملوان در فصل گذشته یکی از بهترین عملکردهای خود در ادوار رقابت‌های لیگ برتر را به ثبت رساند. این تیم با هدایت مهدی تارتار با ۴۱ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت تا هواداران این تیم به آینده ملوان امیدوار باشند. پس از پایان لیگ ملوان با نابسامانی مدیریتی رو به رو شد و قرارداد تارتار هم به پایان رسیده بود و همین موضوع باعث شد تا او مذاکرات خود را با باشگاه گل گهر سیرجان انجام دهد که امیدوار بخش بوده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تارتار در فصل آینده هدایت این تیم سیرجانی را برعهده خواهد داشت.

ملوان در حال حاضر نه سرمربی دارد و نه مدیرعامل و به همین دلیل وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم مشخص نیست و باید دید در روزهای آینده مقامات استانی چه تصمیمی برای این باشگاه خواهند گرفت.

۶ تیم لیگ برتری در بلاتکلیفی نیمکت/ کدام مربیان بیرون می‌مانند؟

شمس آذر

تیم فوتبال شمس آذر فصل گذشته و برای اولین بار در بالاترین سطح باشگاهی در فوتبال ایران حاضر شد و عملکرد بسیار خوبی را با هدایت سعید دقیقی از خود به نمایش گذاشت. شمس آذر در پایان فصل با اتفاقی مشابه ملوان رو به رو شده و نه مدیرعامل دارد و نه سرمربی با این تفاوت که شهاب زندی مدیرعامل باشگاه شمس آذر به دلیل پرونده فساد در فوتبال هنوز نمی‌تواند امور باشگاه را در دست داشته باشد و سعید دقیقی نیز با توجه به نابسامانی در این باشگاه تصمیم گرفت تا از هدایت این تیم کنار رود.

شمس آذر هم تا به اینجا هیچ‌گونه فعالیت نقل و انتقالاتی نداشته است و معلوم نیست سرنوشت این تیم چه خواهد شد.

۶ تیم لیگ برتری در بلاتکلیفی نیمکت/ کدام مربیان بیرون می‌مانند؟

گل گهر سیرجان

تیم فوتبال گل گهر با هدایت «مارینوس اوزونیدیس» کار خود را در فصل بیست و سوم آغاز کرد و این مربی با کسب ۳۶ امتیاز و قرارگیری در رده نهم جدول به کار خود در لیگ برتر پایان داد و در جام حذفی هم گل گهر تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما با قبول شکست برابر سپاهان از صعود به فینال باز ماند تا دست این مربی از کسب عنوان قهرمانی باز بماند.

پس از اتمام مسابقات، اوزونیدیس به کشور خود سفر کرد و بعید است دوباره به ایران باز گردد و از این رو مدیران باشگاه گل گهر با مهدی تارتار مذاکرات مثبتی را داشته‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد از سرمربی جدید تیم خود رونمایی خواهند کرد.

۶ تیم لیگ برتری در بلاتکلیفی نیمکت/ کدام مربیان بیرون می‌مانند؟

نساجی

تیم فوتبال نساجی فصل گذشته ۳ سرمربی (مهدی رحمتی، لوکاس آلکاراز و ساکت الهامی) را روی نیمکت خود دید و در پایان این تیم با هدایت الهامی توانست به بقای خود در لیگ برتر ادامه دهد. نساجی با کسب ۲۹ امتیاز در رده دوازدهم جدول ایستاد و هواداران این تیم انتظار داشتند تا با هدایت الهامی فصل بیست و چهارم را متفاوت‌تر از سال گذشته آغاز کنند اما به دلیل انصراف رضا حدادیان از تیم داری، هنوز وضعیت مالکیت این باشگاه مشخص نیست و از طرفی الهامی نیز اعلام کرده تا زمانی که حدادیان به باشگاه نساجی بازنگردد قصد ندارد در این تیم به کار خود ادامه دهد.

نساجی هم با بلاتکلیفی مواجه است و هنوز هیچ فعالیت نقل و انتقالاتی نداشته است.

۶ تیم لیگ برتری در بلاتکلیفی نیمکت/ کدام مربیان بیرون می‌مانند؟

هوادار

تیم فوتبال هوادار با هدایت محمود فکری کار خود را در فصل بیست و سوم آغاز کرد اما این مربی حتی نتوانست تا نیم فصل در هوادار به کار خود ادامه دهد و به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد. پس از فکری، مسعود شجاعی هدایت هوادار را عهده دار شد و در دیدارهای ابتدایی خود توانست نتایج قابل قبولی را کسب کند اما در هفته‌های پایانی باخت‌های سریالی را تجربه کرد اما در پایان توانست با کسب ۲۹ امتیاز و قرارگیری در رده سیزدهم جدول بقای هوادار در لیگ برتر را قطعی کند.

مالکان باشگاه هوادار هم مانند رضا حدادیان قصد تیم داری در لیگ برتر را ندارند و اگر پیشنهاد قابل قبولی برای این تیم برسد امتیاز این تیم را به فروش خواهند رساند. وضعیت ماندن یا رفتن شجاعی هم در هوادار مشخص نیست و این تیم با بلاتکلیفی دست و پنجه نرم می‌کند و هیچ فعالیتی در نقل و انتقالات نداشته است.

۶ تیم لیگ برتری در بلاتکلیفی نیمکت/ کدام مربیان بیرون می‌مانند؟

نظر شما