شناسهٔ خبر: 67573747 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

تنش بزرگ بین بارسلونا و ستاره خط دفاعی/ پول ندهید او رایگان می‌رود!

اگر بارسلونا مطالبات رونالد آرائوخو را نپردازد، این ستاره باشگاه را به صورت رایگان ترک خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

وضعیت رونالد آرائوخو در بارسلونا پیچیده شده است. باشگاه در سال ۲۰۲۲ او را راضی به امضای قراردادی اقتصادی کرد و به او قول افزایش حقوق داده بود اما اکنون یا نمی‌خواهد یا نمی‌تواند که حق و حقوق واقعی او را بپردازد و قراردادی که این ستاره انتظار داشت را به او ارائه بدهد.

دو سال از قرارداد او باقی مانده و بارسلونا یا باید او را بفروشد یا او را راضی به امضای قرارداد جدید کند. او تابستان آینده وارد سال پایانی قراردادش می‌شود و ارزشش به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. دکو مدیر ورزشی بارسلونا در اوایل سال به دنبال فروش او بود و منچستریونایتد و بایرن مونیخ در آن زمان به جذب او علاقه‌مند بودند، اما هر دو باشگاه از این علاقه صرف‌نظر کردند و آرائوخو هم تا پایان پنجره نقل و انتقالات مصدوم خواهد بود.

اسپورت گزارش داده که بارسا در وضعیت سختی قرار گرفته است. آرائوخو تمایلی به امضای قرارداد دوستانه و اقتصادی ندارد و اگر بارسا مطالبات او را نپردازد باشگاه را به صورت رایگان در سال ۲۰۲۶ ترک خواهد کرد. روزنامه کاتالان خاطرنشان می‌کند که قراردادی که آرائوخو مایل به امضای آن است باید در حد پتانسیل درآمدی باشد که او در صورت رفتن به لیگ برتر به دست می‌آورد.

جدایی رایگان آرائوخو به شدت به ضرر بارسا خواهد بود. البته زمان زیادی برای تغییر این وضعیت وجود دارد اما بارسلونا در وضعیتی نیست که اجازه خروج رایگان به ارزشمندترین بازیکنانش بدهد. شاید آنها درنهایت تسلیم خواسته‌های او شوند، اما در این صورت سایر نقاط تیم یا برنامه‌های خرید بازیکنان قربانی این شرایط خواهند شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما