شناسهٔ خبر: 67573595 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

با این دو انتقال، دیویس به رئال نزدیک‌تر شد

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:کیکر امروز نوشت که با رسمی شدن انتقال اولیسه به بایرن و جذب قریب الوقوع پالینیا، باید منتظر اخباری جدید از انتقال آلفونسو دیویس به رئال باشیم.به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس در حالی خود را برای بازی نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا مقابل آرژانتین آماده می‌کند که آینده او همچنان مبهم است و به نظر می‌رسد او روز به روز از بایرن دورتر می‌شود. طبق گزارش کیکر، این مدافع چپ ارزشمند، در تابستان امسال به ترک تیم باواریایی نزدیک‌تر است تا ماندن.

پس از یک فصل سخت و مذاکرات شکست خورده با تیم مونیخی، دیویس به جای ادامه دادن در بوندسلیگا برای یک فصل دیگر تا پایان قراردادش، تمایل به ترک این تیم دارد. نگرش بایرن نیز در چند وقت اخیر تغییر کرده و پیشنهاد تمدید با دستمزد بین 14 تا 16 میلیون یورویی را پس گرفته است. 

دیویس گزینه‌هایی جذاب برای فکر کردن به آینده‌ای خارج از بایرن دارد. علاقه باشگاه رئال مادرید به او از مدت‌ها پیش مشخص شده و رئال او را از نزدیک در کوپا آمه ریکا دنبال می‌کند. کیکر نوشته است که انتقال دیویس به رئال محتمل‌ترین گزینه ممکن است و به این ترتیب باید دید سرنوشت مندی و گارسیا چه خواهد شد. از قرارداد مندی یک سال دیگر باقی‌مانده و فران گارسیا نیز از بورنموث پیشنهاد دارد.

دیروز بایرن انتقال مایکل اولیسه با 53 میلیون یورور از پالاس را نهایی کرد و به زودی نیز باید 51 میلیون یورو برای خرید پالینیا بدهد. فروش دیویس می‌تواند بخشی از پول‌های هزینه شده برای این دو بازیکن را برگرداند.

برچسب‌ها:

نظر شما