شناسهٔ خبر: 67573337 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

لایحه‌ای با هدف رفع محدودیت واردات خودرو به مجلس ارسال شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور از ارسال لایحه‌ای به مجلس برای  ساماندهی صنعت خودرو با هدف رفع محدودیت در زمینه واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و شرکت‌ها خبر داد. معاون پارلمانی رئیس جمهور از ارسال لایحه‌ای به مجلس برای  ساماندهی صنعت خودرو با هدف رفع محدودیت در زمینه واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و شرکت‌ها خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سید محمود حسینی پور با اشاره به ارسال لایحه «الحاق تبصره (3) به ماده (4) قانون ساماندهی صنعت خودرو» به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب ۱۴۰۰، انتقال فناوری یکی از شرایط لازم برای واردات خودرو تعیین شده است با این حال با عنایت به لزوم تسهیل واردات خودرو برای تنظیم بازار آن و مقرون به صرفه نبودن سرمایه‌گذاری برای انتقال فناوری با توجه به شرایط کنونی تجارت بین‌المللی و وجود شرکت‌های دانش بنیان برای انتقال فناوری، دولت لایحه الحاق تبصره (3) به ماده (4) قانون ساماندهی صنعت خودرو را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

سرپرست معاونت امور مجلس ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: پاسخ به انتظارات عمومی برای رفع محدودیت مزبور در زمینه واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و شرکت‌ها از اهداف این لایحه است.

انتهای پیام/

نظر شما