شناسهٔ خبر: 67573080 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

واعظ آشتیانی: یکی از چالش‌های بزرگ کشور نداشتن احزاب است

امیررضا قشقایی

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اعتقاد دارم اگر می‌گوییم دولت و جریان ها باید با هم همدلی داشته باشند، بدین معنا نیست که انتقاد از رئیس جمهور و عملکرد او وجود نداشته باشد. چرا که قطعا همه دولت ها درگیر چالش می‌شوند و این انتقادهاست که این چالش ها را بهبود می‌بخشد.

صاحب‌خبر -

 امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره لزوم همکاری جریان های سیاسی با رئیس جمهور منتخب عنوان کرد: تجربه نشان داده است بحث همدلی میان رئیس جمهور منتخب و سایر جریان های سیاسی معمولا نتیجه نمی‌دهد؛ چرا که یا رئیس جمهور برنامه ها و انتقادات را نمی‌پذیرد و یا جریان‌ها حاضر به همکاری نمی‌شوند.

وی ادامه داد: اما امیدواریم در این دوره همدلی و همکاری رئیس جمهور منتخب با سایر جریان های سیاسی انجام شود و اینگونه کارآمدی دولت و نظام جمهوری اسلامی افزایش پیدا کند. در حال حاضر مهم ترین نیاز کشور یک برنامه منسجم و چندساله است.

این فعال سیاسی ادامه داد: اعتقاد دارم اگر می‌گوییم دولت و جریان ها باید با هم همدلی داشته باشند، بدین معنا نیست که انتقاد از رئیس جمهور و عملکرد او وجود نداشته باشد. چرا که قطعا همه دولت ها درگیر چالش می‌شوند و این انتقادهاست که این چالش ها را بهبود می‌بخشد.از سوی دیگر نباید انتقاد را با انتقام اشتباه بگیریم و به تخریب دولت بپردازیم.

واعظ آشتیانی اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای در این سال ها نسخه های متعددی ارائه و اجرا کردند که نتیجه بخش هم نبوده است، بنابراین باید از برنامه ها و نسخه های جدید برای راهبرد دولت جدید استفاده شود. از سوی دیگر یکی از چالش‌های  بزرگ کشور نداشتن احزاب است. در واقع  احزاب مقتدر با ارائه منسجم و قوی به دولت ها کمک می‌کنند تا مشکلات را به بهترین شکل ممکن حل کنند.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: نباید مردم را از دولت سایه بترسانیم؛ چراکه دولت سایه در واقع احزاب هستند که با برنامه‌های خود به دولت کمک می‌کنند.

انتهای پیام

نظر شما