شناسهٔ خبر: 67572786 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اگر نمی‌توانیم حماس را شکست دهیم، قطعا از حزب‌الله شکست می‌خ... -

اقتصاد ایران: یک ژنرال ارشد رژیم صهیونیستی گفت که وقتی ارتش تل‌آویو نمی‌تواند حماس را شکست دهد، قطعا از شکست دادن حزب‌الله نیز ناتوان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر روزنامه صهیونیستی هآرتص به نقل از اسحاق بریک ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی نوشت که در صورتی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم بار دیگر مخالفت خود را با انجام تبادل اسرا نشان دهد، این موضوع مانند بمب اتمی خواهد بود که بر سر تل‌آویو می افتد.

وی ادامه داد که اگر نتانیاهو بار دیگر با تبادل اسرا مخالفت کند، تل آویو، اسرای خود را تا ابد از دست خواهد داد و در آستانه جنگ منطقه‌ای قرار خواهد گرفت.

بریک تصریح کرد که ادامه درگیری‌ها هرگز منجر به پیروزی نخواهد شد، بلکه شکست تل‌آویو را دردناک‌تر خواهد کرد.

این ژنرال صهیونیست تاکید کرد که ارتش صهیونیستی وقتی قادر به شکست حماس نباشد، قطعاً نمی‌تواند حزب الله لبنان را شکست دهد.

در همین رابطه، محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان امروز گفت که تلاش‌های حزب‌الله در عرصه تقابل با رژیم صهیونیستی باعث مصونیت کشور و بازدارندگی آن در مقابل هرگونه تفکر دشمن برای حمله به لبنان است.

وی که در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای مقاومت به نام «مأمون علی المیر» سخنرانی می‌کرد، تاکید کرد: ما اهرم‌های قدرت دشمن را شناسایی و آن را مورد حمله قرار می‌دهیم تا باعث تضعیف دشمن شده و بر آن پیروز شویم و اهداف تجاوزطلبانه‌ای که به دنبال آن است را از بین ببریم. درست است که این تقابل نیازمند صبر و پایداری و پرداخت هزینه است، اما بهتر از این است که تجاوز دشمن به تخریب و ویرانی و اشغال شدن کشور منجر شود.

رعد ابراز داشت که تقابل با دشمن صهیونیستی تنها مربوط به شرایط کنونی نمی‌شود، بلکه حزب الله مبانی را پایه گذاری می‌کند که در مراحل آینده نیز سودمند خواهد بود، زیرا دشمن صهیونیستی تنها بعد از زوال و فروپاشی است که دیگر نمی‌تواند به لبنان تجاوز کند و در هر لحظه باید در برابر تجاوز احتمالی دشمن آماده بود.

این مقام سیاسی لبنانی تاکید کرد: ما در این تنش‌ها شکاف‌های بزرگی را برای دشمن ایجاد کردیم که طی چند دهه آینده نمی‌تواند آنها را ترمیم کند، جامعه صهیونیستی در حال فروپاشی است وما در آخرین مراحل جامعه یکپارچه‌ای هستیم که دشمن صهیونیستی ادعای آن را دارد.

نظر شما