شناسهٔ خبر: 67572490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

کرج - ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی البرز از دستگیری ۲ نفر سارق اماکن خصوصی با ارتکاب به ۲۰ فقره سرقت در ‏کرج خبر داد. ‎

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سرهنگ"محمد نادربیگی" روز دوشنبه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در برخی نقاط شهرستان کرج بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام بررسی های تخصصی، ۲ نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آنان را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و تعدادی اموال مسروقه را نیز کشف کردند.
نادربیگی بیان کرد: سارقان در بازجویی ها اعلام داشتند در ساعات پایانی شب با تخریب قفل انباری اقدام به سرقت وسایل داخل آنها کرده و تاکنون به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت به این شیوه اعتراف کرده اند.


دستگیری فیشینگ کار حرفه ای با ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری در کرج

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

رییس پلیس فتا البرز از شناسایی و دستگیری یک فیشینگ کار حرفه ای با ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری درشهرستان کرج خبرداد.

سرهنگ "رسول جلیلیان" اظهار کرد : درپی وصول یک فقره شکایت یکی از شهروندان به پلیس فتا استان مبنی بر مسدود شدن کارت وی پس از انجام خرید در فضای مجازی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان اداره مبارزه با جرائم سایبری پلیس فتا استان البرز قرار گرفت.
وی افزود: شاکی با حضور در پلیس فتا استان اعلام داشت شخصی در فضای مجازی با وی ارتباط برقرار کرده و درخواست خرید سکه های آگهی شده را نموده و وی مبلغ سکه ها را واریز و خواستار ارسال بسته خریداری شده توسط تاکسی اینترنتی شد اما بعد از چند ساعت حساب بانکی شاکی مسدود شده است.
رییس پلیس فتا البرز خاطر نشان کرد: در بررسی اولیه توسط کارشناسان پلیس فتا استان مشخص شد متهم یا متهمان احتمالی با شگرد ارسال پیامک سود سهام عدالت و پیامک ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا ، کاربران را به صفحه فیشینگ هدایت و پس از اخذ اطلاعات بانکی برداشت های متعددی از حساب افراد انجام می دهند.
جلیلیان گفت: در این خصوص هویت متهم شناسایی و پس از اخذ مجوزهای قضایی وی را در مخفیگاهش در یکی از نقاط شهرستان کرج دستگیر کردند.
وی افزود:متهم ابتدا منکر بزه ارتکابی شده ولی با ارائه ادله و مستندات به بزه خود مبنی بر برداشت غیر مجاز از کارت های بانکی مختلف به ارزش ۱۵ میلیارد ریال اعتراف کرد.
رییس پلیس فتا استان البرز با اشاره به شناسایی ۹ نفر از مالباختگان این پرونده گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

نظر شما