شناسهٔ خبر: 67572414 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارائه تسهیلات مهارت‌آموزی به ۹۰۰۰ سرباز واجد شرایط

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح عملکرد این قرارگاه در حوزه مهارت‌آموزی سربازان پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدجواد زاده‌کمند؛ فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح عملکرد این قرارگاه در حوزه مهارت‌آموزی سربازان پرداخت.

سردار زاده‌کمند با بیان اینکه دوران سربازی فرصتی است که جوانان ما در عرصه دفاعی و امنیتی دستاورد داشته باشند، اظهار کرد: در طول هفت سال گذشته، یک میلیون و 686 هزار نفر تحت پوشش دوره‌های عمومی و تخصصی قرار گرفتند که از این تعداد 923 هزار نفر مهارت‌های تخصصی را فرا گرفتند.

وی گفت: در سال گذشته 248 هزار و 700 نفر تحت آموزش تخصصی قرار گرفته و 323 هزار و 600 نفر نیز دوره‌های مهارت عمومی را طی کردند.

سردار زاده کمند به ارائه تسهیلات به سربازان پرداخت و ادامه داد: از حدود 13 هزار نفر واجد شرایط در سال گذشته تاکنون 9 هزار نفر تسهیلات خود را دریافت کردند.

وی از برگزاری دومین مرحله مسابقات مهارتی سربازان خبر داد و گفت: تلاش برای استانداردسازی فضاها و محتواهای آموزشی، ایجاد انگیزه برای سربازان و... از جمله این اهداف است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی سربازان نیروهای مسلح با بیان اینکه این مسابقات در چهار مرحله سازمانی، شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود، گفت: از اول مردادماه این مسابقات در 20 رشته برگزار می‌شود که نانوایی، آشپزی، خیاطی، آرایشگری، عکاسی دیجیتال، حفاظت فیزیکی، آمادگی جسمانی، برنامه‌نویسی پایتون، کمک‌های اولیه، تعمیر تلفن همراه، برق‌کاری ساختمان، تعمیر آبگرمکن و پکیج، سرویس خودرو و ... برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 22 هزار نفر از سربازان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما