شناسهٔ خبر: 67572324 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

آپدیت هایپر او اس 2.0 در راه است؛ به روز رسانی بزرگ برای گوشی‌های شیائومی

gizchina

صاحب‌خبر -

اسناد لو رفته از احتمال انتشار سیستم عامل هایپر او اس 2.0 شیائومی خبر می‌دهند. سیستم عامل HyperOS 2.0 چه قابلیت‌های جدیدی خواهد داشت؟

صاحبان و طرفداران گوشی‌های شیائومی احتمالا با سیستم عامل هایپر او اس آشنایی دارند. HyperOS جایگزینی برای رابط کاربری MIUI شیائومی بوده و در قابلیت‌ها و پیشرفت‌های فراوانی را برای این رابط کاربری به ارمغان آورده است. به دنبال استقبال گسترده مخاطبین از نسل اول، شیائومی در حال حاضر مشغول توسعه نسل دوم این سیستم عامل، هایپر او اس 2.0 است.

اخبار جدید منتشر شده از این رابط کاربری حاکی از آن است که چینی‌ها به‌زودی قصد تست کردن نسل دوم سیستم عامل‌های خود را داشته و آن را روی برخی دستگاه‌های برگزیده خود منتشر خواهند کرد. این اخبار توسط وبسایت XiaomiTime و بررسی سرورهای آپدیت شیائومی منتشر شده است. این وبسایت بر اساس تصویر زیر و به‌طور خاص، نمایان شدن نمایه osbigversion ادعا کرده که این کمپانی در صدد ارائه نسل جدیدی از رابط کاربری هایپر او اس است.

کد آپدیت HyperOS 2 کد آپدیت HyperOS 2

از سیستم عامل هایپر او اس 2.0 چه انتظاری داریم؟

انتظار می‌رود نسل دوم رابط کاربری HyperOS پیشرفت‌های بزرگی در کاربری نسخه اول ایجاد کند. می‌توان پیش‌بینی کرد که همانند نسل اول، تمرکز نسخه دوم این سیستم عامل نیز روی شخصی‌سازی باشد. احتمالا کیفیت نمایش انیمیشن‌ها در هایپر او اس 2.0 ارتقا یافته و شاهد تجربه کاربری بهتری خواهیم بود. همچنین می‌توان انتظار داشت که قابلیت‌های شخصی‌سازی جدیدی مثل «سوپر والپیپرها»، «تکسچرهای پیشرفته 2.0» و بازطراحی مرکز کنترل در انتظار کاربران این رابط کاربری باشد.

هایپر او اس 2.0 هایپر او اس 2.0

از سوی دیگر نسل جدیدی از موتور هوش مصنوعی Hypermind نیز در این سیستم عامل تعبیه خواهد شد که وظیفه بهینه‌سازی عملکرد گوشی و ایحاد توازن مناسب میان عملکرد و شارژدهی را بر عهده خواهد داشت. این دستیار هوش مصنوعی همچنین با یادگیری الگوی مصرف کاربر، تجربه کار او را بهینه‌سازی می‌کند. در کنار تمامی این موارد، رابط کاربری مرتبط با دوربین نیز در HyperOS 2.0 بازطراحی خواهد شد تا شاهد ارائه تجربه‌ای کاربرپسندتر از سوی این گوشی باشیم.

سیستم عامل HyperOS سیستم عامل HyperOS

هنوز مشخص نیست که چه زمانی شاهد معرفی و رونمایی این رابط کاربری جدید شیائومی خواهیم بود. با این حال می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک تست نسخه بتای آن آغاز شود.

در گجت نیوز بخوانید:
از کجا بفهمیم که آپدیت هایپر او اس شیائومی برای گوشی ما می‌آید یا نه؟ بررسی سیستم عامل شیائومی هایپر او اس (مبتنی بر اندروید ۱۴) سیستم عامل هایپر او اس شیائومی از iOS اپل تقلید کرده است

 

نظر شما