شناسهٔ خبر: 67572248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۴۴ درصد از مشترکان برق مشهد برای خوش مصرفی پاداش گرفتند

مشهد-ایرنا- مدیر دفتر نظارت بر فروش انرژی و وصول مطالبات شرکت توزیع برق مشهد گفت: ۴۴ درصد از مشترکان برق خانگی این شرکت در شهرستان‌های مشهد و طرقبه شاندیز از ابتدای اجرای برنامه مدیریت مصرف تاکنون مشمول اعمال ۱۷۰ میلیارد ریال پاداش در قبوض برق به دلیل خوش‌مصرفی شدند.

صاحب‌خبر -

محمود غفوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف در فصل گرم سال و همراهی مشترکان برق مشهد در اجرای برنامه مدیریت مصرف، افزود: از مجموع یک میلیون و ۱۴۳ هزار قبض برق صادره از ابتدای خرداد ماه تاکنون حدود ۶۳۷ هزار قبض مشمول پاداش خوش‌مصرفی به مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال شده‌اند.

وی اظهار کرد: طرح مدیریت بار شبکه همزمان با کل کشور از ابتدای خرداد ماه در منطقه زیر پوشش شرکت توزیع برق خراسان رضوی آغاز شده است و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت، همچنین این مشترکان با کاهش مصرف خود در ساعات اوج بار، می‌توانند به مدیریت مصرف برق در ایام گرم سال کمک کنند.

مدیر دفتر نظارت بر فروش انرژی و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق مشهد ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی افزایش دما در هفته پیش رو توسط الگوهای هواشناسی، انتظار می‌رود شاهد افزایش قابل توجهی در مصرف برق در شهرستان مشهد باشیم لذا درخواست می‌شود که مشترکان و شهروندان در مدیریت بهینه مصرف برق همکاری مضاعفی با این شرکت داشته باشند.

وی با اشاره به تلاش‌های شرکت توزیع نیروی برق مشهد در توزیع مناسب انرژی برق گفت: با وجود به کارگیری تمام ظرفیت‌های فنی، در هفته آینده به همکاری بیشتر مشترکین برای حفظ پایداری شبکه برق نیازمند داریم.

غفوری از مشترکان خواست با اقداماتی ساده مانند خاموش کردن لامپ‌های اضافی، تنظیم دور کند کولر آبی و استفاده از درجه ۲۴ کولر گازی، در ساعات اوج مصرف به کاهش بار شبکه و پایداری برق کمک کنند.

وی در پایان بر لزوم مدیریت مصرف برق در فصل تابستان تاکید کرد و گفت: پاداش خوش‌مصرفی به مشترکانی تعلق می‌گیرد که در ماه‌های گرم سال، مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش داده باشند.

شرکت توزیع نیروی برق مشهد یک میلیون و ۸۵۰ مشترک در شهرستانهای مشهد و طرقبه - شاندیز دارد.

نظر شما