شناسهٔ خبر: 67572020 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

مسابقات دانشگاهی رایان به ایستگاه همدان رسید

صاحب‌خبر -
به منظور آماده‌سازی هر چه بیش‌تر دانشجویان برای حضور موثر در مسابقات بین‌المللی برنامه‌سازی رایان، مسابقه برنامه سازی دانشگاه بوعلی سینا همدان با حضور تیم‌های دانشجویی از سراسر کشور در همدان 4 و 5 مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش سینا از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مسابقات بین المللی رایان در حوزه هوش مصنوعی و برنامه سازی با هدف افزایش توانمندی‌ها، کسب مرجعیت علمی، تقویت ارتباطات بین المللی و … در تابستان، پاییز و زمستان 1403 برگزار می شود.

از این رو، به منظور آماده سازی هر چه بیشتر دانشجویان برای حضور موثر در مسابقات بین المللی برنامه سازی و با هدف ایجاد انگیزه و شور و نشاط، ارتقا توانمندی های فنی و همچنین کشف و استعدادیابی نخبگان، هدایت و پشتیبانی آن ها، علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی مقدماتی و پیشرفته برنامه سازی به صورت آنلاین و با تخفیف 98 درصد در فروردین و اردیبهشت 1403، مسابقات برنامه سازی تحت عنوان «جام رایان» نیز در دانشگاه های منتخب کشور برگزار می‌شود.

در مسابقات دانشگاهی دانشجویان از سراسر ایران به صورت حضوری با یکدیگر به رقابت می پردازند.

گفتنی است به ۱۲ تیم برتر  جوایز نقدی از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری اهدا خواهد شد. همچنین به تیم برتر یک سهمیه‌ حضور در مسابقه‌ نهایی بین‌المللی رایان با جوایز نفیس (40 هزار دلار) اعطا خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس: rayancup.ir مراجعه کنند.

کپی لینک لینک کپی شد

نظر شما