شناسهٔ خبر: 67571974 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازداشت بیش از ۹ هزار فلسطینی در کرانه‌باختری/ شهادت ۴ فلسطینی دیگر در غزه

تهران-ایرنا-باشگاه اسیران فلسطینی از بازداشت ۹هزار و ۵۸۰ شهروند فلسطینی در کرانه‌باختری از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، باشگاه اسیران فلسطینی امروز دوشنبه در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که از روز گذشته تاکنون رژیم صهیونیستی ۳۰ شهروند فلسطینی را در کرانه‌باختری بازداشت کرد.

این باشگاه اعلام کرد که تعداد شهروندان فلسطینی بازداشت شده در کرانه‌باختری از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (15 مهر 1402) و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۹هزار و ۵۸۰ نفر رسید.

بر اساس جدیدترین آمار، نظامیان رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ تاکنون ۵۴۰ کودک را در این منطقه بازداشت کرده اند.

شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری نیز از هفتم اکتبر سرعت بیشتری پیدا کرده است و ارتش این رژیم و شهرک نشینان مسلح به طور مداوم به فلسطینی‌ها و دارایی‌هایشان در شهرها و روستاهای کرانه باختری حمله می‌کنند و تاکنون شمار زیادی از آنها شهید، زخمی و بازداشت شده‌اند.

این درحالی است که در نوار غزه نیز خبرنگار شبکه الجزیره از تداوم حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به مناطق مختلف از جمله منطقه الشجاعیه در شرق شهر غزه خبر داد.

وی افزود: در حملات به منطقه الشجاعیه دست کم ۴ نفر و تعدادی زخمی شدند.

پس از گذشت ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی پس از ۹ ماه به اهداف اعلام شده خود یعنی نابود کردن حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه نرسیده است.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

نظر شما