شناسهٔ خبر: 67571739 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سارق پست‌های مخابراتی امین آباد دستگیر شد سارق پست‌های مخابراتی امین آباد دستگیر شد

فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق خانم کله پست‌های مخابراتی در محدوده امین‌آباد و کشف ۷ پرونده سرقت، خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کله پست‌های مخابراتی در محدوده "امین آباد" در هفته‌های اخیر که باعث اخلال در خطوط تلفن و اینترنت منطقه شده بود، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۷۳ این فرمامندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری امین آباد با کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی به دست آوردند متهم یا متهمان با استفاده از اره آهن بر باجه‌های مخابراتی را تخریب و کله پست‌های مخابراتی را سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری امین آباد با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در شانزدهم تیر ماه امسال هویت و مخفیگاه متهم را که یک زن بود، شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در محدوده "امین آباد" مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: متهم حدودا ۳۵ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به ۷ فقره سرقت کله پست‌های مخابراتی در محدوده "امین آباد" اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات جهت تکمیل پرونده و شناسایی سایر همدستان تحویل پلیس آگاهی شهرستان گردید. 

نظر شما