شناسهٔ خبر: 67571547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی میامی:

۵ تن خوراک دام خارجی قاچاق تولید هندوستان در میامی توقیف شد

میامی- فرمانده انتظامی میامی از توقیف یک کامیونت حاوی پنج تن خوراک دام خارجی قاچاق تولید هندوستان در محور مواصلاتی این شهرستان خبر داد و گفت: کامیونت فاقد مدارک لازم قانونی و گمرکی بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین عجم ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی میامی با بیان اینکه مأموران ایست بازرسی میامی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک کامیونت مشکوک شدند، ابراز داشت: بررسی حاکی از این بود که محوله بار خوراک دام فاقد مدارک قانونی و گمرکی است.

وی بابیان اینکه محموله حاوی پنج تن و ۱۰۰ کیلوگرم خوراک دام تولید کشور هندوستان توقیف شد، افزود: محوله از کرج به سمت شرق کشور بارگیری و در میامی متوقف شد.

فرمانده انتظامی میامی بابیان اینکه راننده مدعی بود که مالک بار فرد دیگری است، ابراز داشت: برای بررسی بیشتر پرونده متهم تشکیل و به دستگاه قضا معرفی شد.

عجم بابیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله یک‌میلیارد ریال برآورد می‌شود، تصریح کرد: تا روشن شدن ابعاد پرونده محموله به دستگاه ذی‌ربط تحویل داده شده است.

وی بابیان اینکه مأموران پاسگاه انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز محورهای مواصلاتی میامی را پایش و رصد می‌کنند، افزود: پلیس اجازه تردد خودروهای حاوی قاچاق کالا و مواد مخدر را از مبادی میامی نخواهد داد.

نظر شما