شناسهٔ خبر: 67571403 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جایگاه دفن پسماند بهبهان آلودگی‌های متعدد زیست محیطی ایجاد می‌کند جایگاه دفن پسماند بهبهان آلودگی‌های متعدد زیست محیطی ایجاد می‌کند

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهبهان گفت: جایگاه فعلی دفن پسماند بهبهان آلودگی‌های متعددی را برای منطقه ایجاد کرده است.

صاحب‌خبر -

عالیه چنگیزی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهبهان در بازدید مشترک به همراه شهردار بهبهان از سایت دفن پسماند این شهر گفت: در حال حاضر دفن زباله‌ها در جایگاه فعلی به‌ صورت غیر اصولی و نامناسب صورت می‌گیرد و آلودگی‌های متعددی برای منطقه اطراف ایجاد کرده است.

او افزود: با توجه به پایش‌های صورت گرفته آتش‌سوزی‌های متعدد در سایت زباله، موجب آلودگی محیط زیست شده که لازمه آن پیگیری سریع موضوع و کنترل شرایط موجود است.

جایگاه جدید دفن زباله بهبهان به زودی شروع به کار می‌کند

شهردار بهبهان نیز در این بازدید با اشاره به اقدامات انجام شده به ‌منظور انتقال جایگاه دفن زباله به مکان جدید، توضیح داد: جایگاه دفن زباله جدید مشخص شده است، چند سلول کاملا احداث و بخش دیگر آن نیز در حال تکمیل است.

مسعود دایی‌زاده اضافه کرد: به زودی جایگاه جدید دفن زباله به صورت اصولی شروع به کار می‌کند و ساماندهی جایگاه دفن قدیمی نیز با توجه به پیگیری محیط زیست و حساسیت موضوع آغاز شده و ادامه خواهد یافت.

نظر شما