شناسهٔ خبر: 67570824 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

آقا مهدی عزیز، رعنا جانِ شما آنقدرها هم بازیگر خوبی نیست

در این مطلب به سراغ بررسی برخی آثار رعنا آزادی‌ور رفتیم تا ببینیم اصلا آیا بازیگر خوبی هست یا نه؟

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 شب گذشته بالاخره سد ورود خانم‌ها به فوتبال ۳۶۰ شکست و مهدی پاکدل به همراه رعنا، همسرش مهمان تاک‌شوی عادل و محمد بحرانی شدند. در بخشی از این برنامه، پاکدل به کاراکتر "سمیرا" در "زخم کاری" اشاره ی‌کند و خب فرصت را نیز غنیمت می‌شمارد تا به تعریف و تمجید از رعنا بپردازد تا شاید او در چشم مردم از جلد سمیرا خارج شود، البته که پاکدل این فکر را می‌کند و مردم شاید نظر دیگری داشته باشند.

 

آقا مهدی عزیز، رعنا جانِ شما آنقدرها هم بازیگر خوبی نیست

به هر حال مهدی، همسرش را خیلی بازیگر خوبی می‌داند و ما در این مطلب به سراغ بررسی برخی آثار رعنا آزادی‌ور رفتیم تا ببینیم اصلا آیا بازیگر خوبی هست یا نه؟ با ما همراه باشید.

مارمولک 

آقا مهدی عزیز، رعنا جانِ شما آنقدرها هم بازیگر خوبی نیست

اولین تجربه‌ی حضور رعنا آزادی ور مقابل دوربین، در کنار کارکشته‌هایی بود که می‌توانستند حضور او را به حاشیه ببرند. با این وجود رعنا در فیلم مارمولک در کنار پرویز پرستویی، با همان معصومیت جوانی توانست موقعیت خود را در فیلم حفظ کند و وظیفه‌ی خود را به درستی انجام دهد. وظیفه‌ی نمایش سادگی و معصومیتی که در چهره‌ی یک دختر روستایی نمایان است اما با این حال با اغواگری‌ زیر پوستی، دل کاراکتر اصلی را به دست می‌آورد. این بازی خبر از ظهور یک استعداد موفق در سینما می‌داد که حالا شاهد فراز و نشیب‌های هنری او هستیم.

درباره‌ی الی

آقا مهدی عزیز، رعنا جانِ شما آنقدرها هم بازیگر خوبی نیست

تجربه حضور در آثار یکی از کارگردانان مشهور سینما ایران یعنی اصغر فرهادی شانسی بود که مسیر موفقیت آزادی‌ور را هموار‌تر کرد. درباره الی یکی از پر ستاره‌ترین فیلم‌های روز سینمای ایران بود که رعنا در میان این ستاره‌ها خوب درخشید. بازی هر یک از کاراکتر‌ها در این فیلم به طوری است که هر یک بتوانند نقش مشهودی در روند داستات داشته باشند‌. رعنا در این فیلم علاوه بر تکمیل‌کننده‌ی تلاش‌های سایرین توانست با یک بازی آرام و بی تنش، همراه با احساسات ضد و نقیض جای پای خود را در سناریو محکم کند و به حاشیه داستان کشیده نشود.

خانه‌ی دختر

آقا مهدی عزیز، رعنا جانِ شما آنقدرها هم بازیگر خوبی نیست

حالا نوبت آن است که رعنا از لیست بازیگران نقش مکمل بیرون بیاید. او در فیلم خانه‌ی دختر باید نقش دختر را بازی کند که بار یک راز بزرگ و غم انگیز را به دوش می‌کشد. ترس، اضطراب، غم و خشم تمام احساساتی است که آزادی ور باید در این نقش ایفا می‌کرد اما در نهایت نتیجه‌ی کار چیز پیش پا افتاده‌تر بود. حالا تنها چیزی که از رعنا آزادی ور خانه دختر به یاد داریم چهره‌ی اشک آلودی است که ما را با ناگفته‌های زیادی رها می‌کند.

خشم و هیاهو

آقا مهدی عزیز، رعنا جانِ شما آنقدرها هم بازیگر خوبی نیست

اگر قرار باشد تاریخ تولدی برای سمیرای زخم کاری در نظر بگیریم، ایفای نقش تینا در خشم و هیاهو توسط رعنا آزادی ور همان تولد است. خشم و هیاهو یک تجربه متفاوت برای رعنا بود چرا که او دیگر با معصومیت خود خداحافظی کرده است و قرار است با خشم و عصبانیت در مقابل دوربین حاضر شود. این تجربه باعث شد نگاه کارگردانان به آزادی ور تغییر کند. هرچند که تغییر این نگاه با اینکه به نفع رعنا بود اما همچنان انگار مورد قبول مخاطبان نیست.

زخم کاری

آقا مهدی عزیز، رعنا جانِ شما آنقدرها هم بازیگر خوبی نیست

حالا دیگر همه او را با نام "سمیرا" می‌شناسند. سمیرایی که هیچ شباهتی به دختر روستایی معصوم مارمولک ندارد و در تلاش است چهره‌ی زنی قدرتمند را به نمایش بگذارد. در ابتدای کار ایفای نقش سمیرا مورد قبول تمامی مخاطبان بود اما به مرور تمامی مخاطبان هربار که او را در کادر تلویزیون می‌دیدند ناگهان صدای تلویزیون را کم می‌کردند! نظرات بسیار مختلفی درباره بازی آزادی‌ور در سریال زخم کاری وجود دارد اما چیزی که واضح است، استعداد و توانمندی او در بازیگریست که وقتی در اختیار کاردان قرار بگیرد، می‌تواند به بهترین شکل شکوفا شود.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما