شناسهٔ خبر: 67570676 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کوثری: مردم با شرکت در انتخابات نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم با آگاهی و بصیرت پای صندوق های رای آمدند و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند و رئیس جمهور منتخب خود را انتخاب کردند. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم با آگاهی و بصیرت پای صندوق های رای آمدند و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند و رئیس جمهور منتخب خود را انتخاب کردند.

صاحب‌خبر -

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به حضور مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دور اول ریاست جمهوری دشمن جنگ روانی ایجاد کرد تا مردم را از مشارکت در انتخابات منصرف کنند. اما مردم پای صندوق های رای آمدند و وقتی  که نتیجه را دیدند متوجه شدند که حرف های دشمنان مبنی بر انتخابات مهندسی شده حرف بیهوده ای است و در دور دوم پای صندوق های رای آمدند و به نظام اعتمادو اطمینان کردند که حاصل این اطمینان افزایش ده درصدی مشارکت نسبت به دور اول بود.

وی اظهار کرد: مردم متوجه شدند آنچه که از صندوق های رای بیرون می آید آرای آنها است و هیچگونه مهندسی در این باره صورت نمی گیرد.

وی اظهار کرد: جنگ روانی دشمن علیه نظام و انقلاب در روزهای قبل از انتخابات به وضوح مشهود بود ولی مردم با آگاهی و بصیرت تمام نقشه های آنان را نقش بر آب کردند و پای صندوق های رای آمدند و رئیس جمهور منتخب خود را انتخاب کردند .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید قدردان این مردم باشیم باید مجلس و دولت جدید برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام بردارند و رئیس جمهور منتخب همان طور که در برنامه هایشان وعده داده بودند در راستای اجرای قانون برنامه هفتم توسعه گام بردارد و آنچه را که مورد نظر مقام معظم رهبری است اجرایی وبه دغدغه های مردم و مشکلات آنها رسیدگی کنند تا ما بتوانیم به این طریق هم خیال مردم را راحت کنیم و هم منافع ملی تامین شود.

انتهای پیام 

نظر شما