شناسهٔ خبر: 67570078 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

۱۲۰ هزار هیات مذهبی کشور برنامه‌های ماه محرم را برگزار می‌کن... -

اقتصاد ایران: شاهرود- قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه امسال مردم در ۱۲۰ هزار هیات مذهبی عزاداری می‌کنند، از اعزام ۱۰ هزار مبلغ به سراسر کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام روح الله حریزاوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه همزمان با نخستین روزهای ماه محرم شاهد اعزام ده هزار نفر از مبلغان و روحانیان خدوم و انقلابی از قم و دیگر مراجع تبلیغی به سراسر کشورمان بودیم، تاکید کرد: برنامه‌های تبیینی و توجیهی برای این افراد قبل از ماه محرم برگزار شده است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مجموعاً ۴۰ هزار نفر در ماه محرم برای برنامه‌های تبلیغی و مذهبی در سراسر کشور اعزام شده‌اند، گفت: ۱۲۰ هزار هیأت مذهبی و مواکب اهل بیت (ع) در طول ماه محرم در حال خدمت رسانی به مردم سراسر ایران اسلامی هستند.

حریزاوی با بیان اینکه امسال نیز مانند هر سال شاهد حضور پیوسته مردم در دلدادگی عاشقان امام حسین (ع) در سراسر کشور خواهیم بود، ابراز داشت: مردم ما هر گاه در صحنه حضور داشته‌اند، شاهد اتفاقات خوبی بودیم که مراسم ماه محرم از این دست حضورها و رویدادها است.

وی در ادامه بیان کرد: آنچه به عنوان مأموریت امروز جریان تبلیغ دین در سراسر کشور، رخ نمایی می‌کند، پیگیری گفتمان مقاومت و تاکید بر عظمت خون سید الشهدا (ع) برای حرکت دادن به توده‌ها است خصوصاً که در سال گذشته شاهد جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه بوده و هستیم.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی همچنین با بیان اینکه امیدواریم این حضور میلیونی مردم در ماه محرم یک پاسخ و ابراز انزجار از صهیونیسم بین‌المللی نیز در کنار عزاداری ماه محرم باشد، افزود: مبلغان اعزامی به سراسر کشور نیز مقوله مهم تبیین گفتمان مقاومت را در دستور کار قرار خواهند داد.

برچسب‌ها:

نظر شما