شناسهٔ خبر: 67568639 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان خبر داد؛

انتشار اشعار عاشورایی پنج شاعر همدانی در کتاب «گل کم تحمل است»

همدان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: کتاب «گل کم تحمل است» مجموعه شعری از اشعار و سروده‌های عاشورایی ۴۰ شاعر سراسر کشور است که اشعار پنج شاعر همدان نیز در آن منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

معصومه ابراهیمی هژیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، با اشاره به رونمایی از کتاب «گل کم تحمل است» اظهار کرد: این کتاب مجموعه شعری از اشعار و سروده‌های عاشورایی ۴۰ نفر از شاعران آیینی سراسر کشور است که در این کتاب گزیده‌هایی از اشعار برگزیده منتشر شده است‌.

وی با بیان اینکه این مجموعه شامل ۷۲ اثر است که از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است، گفت: اشعار پنج تن از شعرای همدانی به ترتیب خانم‌ها ریحانه نوری، نسرین شهبازی، مریم زرنشان و آقای مسعود طاهری عضد و آقای بکتاش در این کتاب منتشر شده است.

ابراهیمی‌هژیر با بیان اینکه این مجموعه مناسب گروه سنی بالای ۹ سال است عنوان کرد: اشعار به گونه‌ای است که کودکان و نوجوانان ارتباط خوبی با آن اشعار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: کتاب‌های زیادی در خصوص محرم و قیام امام حسین (ع) در کتابخانه‌های کانون وجود دارد که اعضا می‌توانند آنها را مطالعه کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خاطرنشان کرد: همچنین در راستای طرح هما تمام مراکز در ایام محرم به معرفی عاشورا و قیام امام حسین (ع) و یارانش خواهند پرداخت.

نظر شما