شناسهٔ خبر: 67568549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آغاز طرح نظارتی ویژه محرم در کرمانشاه

فاطمه کمانی

مدیرکل تعزیرات استان کرمانشاه از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه محرم در کرمانشاه و نظارت بر توزیع اقلام اساسی مورد نیاز نذورات و هیات‌های مذهبی خبر داد.

صاحب‌خبر -

قهرمانی شاهی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه ماه محرم از روز گذشته (۱۷ تیر) آغاز شده، گفت: اگرچه بر اساس دستورالعمل اجرای این طرح تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد، اما نظارت‌ها را تا ایام اربعین ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: در این طرح نظارتی اقلام اساسی مورد نیاز مردم و هیات‌ها برای نذورات از جمله گوشت، مرغ، روغن، برنج، حبوبات، قند و شکر و ... مورد رصد قرار خواهد گرفت و با هرگونه تخلف و سودجویی که منجر به اختلال در توزیع این کالاهای اساسی شود، برخورد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت گشت‌های مشترک برای رصد بازار در این ایام، عنوان کرد: این گشت‌ها متشکل از تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتاق اصناف است.

شاهی تعداد اکیپ‌های گشت مشترکی که بر بازار محرم کرمانشاه نظارت دارند را ۱۵ اکیپ شامل دو اکیپ در شهرستان کرمانشاه و در سایر شهرستان‌ها نیز یک اکیپ اعلام کرد.

وی اظهار کرد: در این بازرسی‌ها با هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، احتکار و ... برخورد جدی خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات استان کرمانشاه هدف از اجرای این طرح را ایجاد آرامش و ثبات در بازار اقلام اساسی مورد نیاز مردم برای ایام محرم و خصوصا مایحتاج مورد نیاز هیات‌ها و افرادی که نذری دارند، عنوان کرد.

انتهای پیام

نظر شما