شناسهٔ خبر: 67568281 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دست‌ودلبازی فدراسیون تنیس روی‌میز برای المپیکی‌ها

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: امیدوارم بازیکنان در المپیک پاریس خوب عمل کنند تا متناسب با این بردها و بازی‌ها دوباره جایزه‌ای را برای آن‌ها در نظر بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهردادعلی قارداشی درباره کسب سهمیه المپیک نوشاد عالمیان از طریق رنکینگ جهانی اظهار کرد: نخستین بار است که نوشاد سهمیه ارزشمندی را از طریق رنکینگ می‌گیرد؛ بیش از ۳۲ سال است که در المپیک حضور داریم و اولین بار است که از طریق رنکینگ سهمیه می‌گیریم.

وی افزود: در تنیس روی میز سه سهمیه المپیک گرفتیم که قابل قبول است، چون ترکیبی از مردان و بانوان موفق به کسب سهمیه شدند و امیدوارم هر سه نماینده کشورمان بتوانند در بازی‌های المپیک پاریس خوب بازی کنند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز عنوان کرد: نوشاد با توجه به بردهایی که مقابل قهرمانان دنیا از جمله چینی‌ها داشت، اگر بتواند موفقیت‌های خود را در المپیک تکرار کند، شانس زیادی در پاریس خواهد داشت. نوشاد دو ملی‌پوش چینی از پنج ملی‌پوش این کشور را شکست داد که یکی از آن‌ها نفر سوم دنیاست.

وی ادامه داد: کسب مدال در المپیک سخت است و در این بازی‌ها بهترین‌های جهان حضور دارند. امیدوارم آن روز، روز نوشاد باشد و بتواند همچون مسابقات گزینشی المپیک، بازی‌های درخشانی داشته باشد. ندا شهسواری هم تنها بانوی ایرانی است که توانسته است سه بار جواز حضور در المپیک را کسب کند.

قارداشی خاطرنشان کرد: نیما عالمیان هم هت‌تریک کرد و برای سومین دوره پیاپی با قهرمانی در آسیای میانه سهمیه المپیک گرفت. هر سه قهرمان ما زحمت کشیدند و باید از خلیلی‌نیا، عضو هیئت رئیسه فدراسیون تشکر کنم که جوایز خوبی برای کسب سهمیه المپیک اهدا کرد. این جوایز در مقایسه با جوایز ورزشکاران دیگری که کسب سهمیه کردند، بی‌نظیر بود. در واقع به هر المپیکی مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان در حد یک خودرو اهدا شد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر ملی‌پوشان در المپیک هر بازی را ببرند یا به مدالی برسند، آیا جوایزی را در نظر می‌گیرید؟، گفت: امیدوارم بچه‌ها در المپیک خوب بازی کنند و متناسب با آن بردها و بازی‌ها دوباره برای آن‌ها جایزه در نظر بگیریم.

منبع: ایرنا

نظر شما