شناسهٔ خبر: 67568250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن:

بحث خون و نجات جان انسان ها حیاتی است

یزد- نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن ضمن بازدید از اداره کل انتقال خون استان یزد از ایثار اهداکنندگان خون و کارکنان انتقال خون تشکر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، دکتر محمد صالح جوکار از بخش های مختلف اداره کل انتقال خون استان یزد بازدید، ضمن بررسی ظرفیت ها و دغدغه های این مجموعه، موضوعاتی از جمله نیروی انسانی، تقویت مسئولیت های اجتماعی و توسعه زیر ساخت و تجهیزات این مرکز در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن ضمن تبریک پنجاه و مین سالگرد تاسیس سازمان انتقال خون اظهار داشت: خون برای انسان ها مایه حیاتی است و جا دارد از اهداکنندگان خون که ایثار می کنند و کارکنان انتقال خون که مثل فرشته نجات هستند تقدیر تشکر کنم.

در ادامه مدیرکل انتقال خون استان یزد از تلاش برای تبدیل یزد به عنوان قطب انتقال خون خبر داد و گفت: برنامه این مساله در حال تدوین است و در صورت تصویب باید در همه زمینه‌ها به قطب انتقال خون در جنوب شرق و مرکز کشور مبدل شویم.

دکتر محمدرضا آقایی یزدی‌ها را دومین استان بخشنده حیات توصیف کرد و ادامه داد: استان یزد در زمینه اهدای عضو رتبه اول و در اهدای خون رتبه دوم کشور را دارد.

مدیرکل انتقال خون استان در پایان تاکید کرد که نیاز به خون به دلیل افزایش بیماری‌های نیازمند خون، تصادف‌ها، پذیرش بیمارستان‌ها و بخش‌های مختلف افزایش یافته است و در این شرایط ما با کمبود امکانات و نیرو مواجه هستیم و امیدواریم مسئولان نگاه ویژه‌ای به این مساله داشته باشند.

نظر شما