شناسهٔ خبر: 67567634 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

احداث خوابگاه متاهلین با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع در پردیس مجتمع آموزش عالی گناباد

با همراهی ارزشمند خیر نیک اندیش؛ خوابگاه متاهلین با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع در پردیس مجتمع آموزش عالی گناباد احداث می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از مجتمع آموزش عالی گناباد، بر اساس سیاست‌های وزارت علوم و قوانین فرادستی مبنی بر حمایت از احداث خوابگاه متاهلین و برنامه های راهبردی دانشگاه درخصوص توسعه فضاهای رفاهی و خوابگاهی و پس از رایزنی ها و پیگیری های صورت گرفته در سطح وزارت علوم، در جلب حمایت خیرین در احداث خوابگاه های متاهلین، نشستی با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، خیران و مدیران دانشگاه گناباد برگزار شد.

هادی محمدپور؛ نماینده مردم شهرستان های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های زیادی که در طول سال‌های رشد و توسعه دانشگاه گناباد صورت گرفته و تبیین اهمیت بسیار بالای توسعه آموزش عالی در شهرستان، همراهی خیرین را عامل اصلی توسعه و پایداری دانشگاه برشمرد و بر همراهی خیرین و مدیران شهرستان در پروژه های مختلف عمرانی و بویژه فضاهای خیرساز تاکید کرد.

 مهدی صفاری؛ رئیس شورای اسلامی شهر گناباد با بیان نگاه مثبت و مشارکت سازنده این شورا در عمران و آبادانی دانشگاه، بر عزم و اراده شورای شهر بر افزایش سطح حمایت و همکاری با مراکز آموزش عالی شهرستان تاکید کرد. دکتر یاسر اسماعیلیان؛ رییس دانشگاه گناباد نیز، با تبیین زحمات و اقدامات ماندگار چندساله خیران ارجمند شهرستان، بویژه حاج علیرضا قلی زاده، همدلی و حمایت مسئولین و همراهی خیرین را به عنوان نقطه عطف تحول و توسعه دانشگاه معرفی کرد.

 علیرضا قلی‌زاده ضمن تاکید بر ارزش معنوی بالای سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه های عمرانی، بخصوص در حوزه دانشگاه ها، تداوم حمایت و همکاری خود را از دانشگاه گناباد اعلام کرد. در این نشست ضمن تشریح خدمات و اقدامات ارزشمند این خیر گرامی در تامین فضاهای مختلف خوابگاهی و آموزشی برای دانشگاه گناباد، از حمایت‌ها و مساعدت‌های ارزشمند ایشان تقدیر و تشکر شد. در پایان این نشست، قرارداد احداث خوابگاه متاهلین با مشارکت ۵۰ درصدی حاج علیرضا قلی‌زاده، خیر نیک اندیش گنابادی به امضا طرفین رسید.

نظر شما