شناسهٔ خبر: 67567304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آزادی ۱۲ زندانی در گلستان با کمک خیران و هیئت‌های مذهبی

رئیس کل دادگستری گلستان‌ گفت: ۱۲ زندانی جرائم غیرعمد این استان در قالب پویش «هر هیئت، آزادی یک زندانی» و با کمک خیران و هیئت‌های مذهبی آزاد شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از از روابط‌عمومی دادگستری استان، حیدر آسیابی اظهار کرد: این پویش با همکاری ستاد دیه و هیئت‌های عزاداری استان تا اربعین حسینی ادامه دارد.

وی افزود: بدهی آزادی زندانیان آزاد حدود ۹۷ میلیارد ریال بود که شاکی‌ها، با گذشت بزرگوارانه خود میزان ۹۰ میلیارد ریال آن را بخشیدند.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: مبلغ شش میلیارد ریال هم توسط هیئت‌های عزاداری تأمین شد.

وی ادامه داد: باقی‌مانده بدهی مددجویان به صورت توافق شده بین آنان و شاکی‌ها، به‌صورت قسطی از سوی محکومان پرداخت خواهد شد.

آسیابی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۶۰ زندانی جرایم غیرعمد در گلستان با حمایت خیران و ستاد دیه استان آزاد شدند.

وی بیان کرد: ۲۰۰ زندانی غیرعمد با بدهی بیش از سه هزار میلیارد ریال در زندان‌های استان چشم انتظار کمک خیران برای آزادی هستند.

رئیس کل دادگستری گلستان با دعوت از مردم استان برای مشارکت در این کار خداپسندانه، یادآور شد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به دفتر ستاد مردمی دیه استان یا از طریق شماره گیری کد #۷۷۷۷*۷۸۰* و انتخاب کد استان و از طریق شماره حساب و کارت بانکی طی تماس با شماره ۰۱۷۳۲۴۸۰۶۴۳ در امر خیر آزادی زندانیان مشارکت کنند.

نظر شما