شناسهٔ خبر: 67567301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آموزش صفر تا ۱۰۰ طلاسازی در جهاد دانشگاهی البرز

سمیه فصاحت

یک مدرس طلاسازی از برگزاری دوره آموزشی طلاسازی در جهاد دانشگاهی استان البرز خبر داد و گفت: یادگیری طلاسازی یک سرمایه‌گذاری برای آینده است.

صاحب‌خبر -

پیام قلیچ خانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش طلاسازی در جهاد دانشگاهی اظهار کرد: طلاسازی یک هنر و حاصل خلاقیت و ذوق و مهارت سازنده آن است که برای انجام آن علاوه بر استعداد، به دانش طراحی و تجربه که از طریق آموزش و کار به دست می‌آید نیاز دارد.

وی افزود: علاوه بر این یک سازنده طلا و جواهر فراتر از ساختن طلا در یک شغل خدماتی قرار دارد که با طراحی و ساخت نوع خاصی از یک سفارش، به مشتریان برای به دست آوردن طرح مورد نظر خود کمک می‌کند.

این مدرس طلاسازی ادامه داد: کسی که بتواند از یک فلز یک اثر ارزشمند خلق کند، قطعا هنر او ستودنی است و قیمتی روی آن نمی‌توان گذاشت. صرف نظر از زیبایی و هنر طلاسازی، این شغل برای همه اقشار شامل بازنشستگان، بانوان، نوجوانان و جوانان که با طی دوره‌های عملی و تئوری علاقه‌مند به ایجاد کسب و کار در آینده هستند، گزینه مناسبی خواهد بود. از طرفی روی این شغل می‌توان به عنوان یک سرمایه‌گذاری برای آینده هم حساب کرد.

این طلاساز ادامه داد: به همین منظور دوره‌های آموزش طلاسازی در جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و در قالب این دوره آموزشی صفر تا ۱۰۰ طلاسازی را آموزش خواهیم داد. این دوره آموزشی شامل عیار کردن و ذوب کردن فلز قیمتی، نوردکاری، آموزش جوشکاری و آموزش سوهان و پرداخت کاری است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت نام می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعداز ظهر به واحد جهاد دانشگاهی واقع در عظیمیه مراجعه کنند و یا برای ثبت نام با شماره تلفن ۰۲۶۳۳۱۹۸ و شماره ۰۹۳۵۴۶۷۰۴۰۱ و جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲۷۸۳۵۵۱۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

نظر شما