شناسهٔ خبر: 67566787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

زنجان گرم‌تر می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان به تشریح وضعیت آب‌وهوایی زنجان در ۲۴ ساعت آینده پرداخته است.

صاحب‌خبر -

حسین سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، آسمان استان امروز قسمتی ابری خواهد بود که گاهی با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید همراه خواهد شد و رگبار محلی و پراکنده باران و رعدوبرق در برخی مناطق استان محتمل است.

وی افزود: در روز دوشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود که در ساعات بعدازظهر با وزش باد نسبتاً شدید همراه خواهد شد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه از روز سه شنبه تا پایان هفته هوای استان صاف تا قسمتی ابری در بعدازظهر با وزش باد خواهد بود، گفت: طبق همین پیش‌بینی وزش باد در نواحی شرقی استان گاهی نسبتاً شدید خواهد بود.

سلطانی با اشاره به اینکه دمای هوا فردا به‌طور نسبی کاهش پیدا می‌کند، اضافه کرد: البته دمای هوا از روز سه‌شنبه بازهم روند افزایشی خواهد داشت.

وی دمای هوای فعلی شهر زنجان را ۲۳ درجه سانتی گراد بیان کرد و ادامه داد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت دو درجه کاهش پیدا کرده است.

سلطانی با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۲۱ و ۳۲ درجه، ابهر ۲۰ و ۳۴ درجه، خرمدره ۲۰ و ۳۴ درجه، آب‌بر ۲۳ و ۳۵ درجه، قیدار ۱۸ و ۳۲ درجه، سلطانیه ۱۸ و ۳۲ درجه و ماهنشان ۲۱ و ۳۷۸ درجه سانتی گراد گزارش شده است.

نظر شما