شناسهٔ خبر: 67566771 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

جبران باسیل به پزشکیان تبریک گفت

تسنیم

رئیس جریان آزاد ملی لبنان با ارسال تلگرافی، انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور کشورمان را به او تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، در ادامه پیام‌های تبریک مقامات و شخصیت‌های لبنانی برای رئیس جمهور منتخب ایران، «جبران باسیل» رئیس جریان آزاد ملی لبنان شب گذشته در پیامی به دکتر «مسعود پزشکیان» تبریک گفت.

جبران باسیل با ارسال تلگرافی برای پزشکیان تاکید کرد: اعتماد مردم ایران به شما در پایه صندوق‌های رای منعکس شد.

باسیل در ادامه پیام خود برای پزشکیان گفت: برای شما در راه عزت جمهوری اسلامی ایران و منافع ملت شریف این کشور، آرزوی موفقیت می‌کنم.

پیش از این نیز «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان پیام‌های تبریک جداگانه‌ای برای مقام معظم رهبری و دکتر پزشکیان ارسال کرد.

نبیه بری در تلگراف خود برای امام خامنه‌ای نوشت: جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری حکیمانه و خردمندانه شماست و همانطور که از طریق ملت خود ثابت کرد که انقلابش بزرگ است، نشان داد که در اجرای دموکراسی نیز بزرگ و اصیل است.

نبیه بری همچنین پیام جداگانه‌ای برای دکتر پزشکیان فرستاده و گفت: این سعادت را دارم که به نام ملت لبنان و پارلمان آن و همچنین از طرف خودم، به خاطر اعتمادی که مردم ایران به شما کردند و شما را برای پست ریاست جمهوری کشور خود انتخاب نمودند، تبریک بگویم. از خداوند متعال می‌خواهم که شما را در انجام ماموریت خود یاری و موفق نماید.

دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار شد و براساس نتیجه نهایی شمارش آرا، مسعود پزشکیان به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

نظر شما