شناسهٔ خبر: 67566768 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:

آغاز پویش «هر هیأت، آزادی یک زندانی» در گلستان

مریم شریفی

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پویش «هر هیأت، آزادی یک زندانی» در گلستان با همکاری ستاد دیه و هیات‌های عزاداری استان تا اربعین حسینی ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

حیدر آسیابی صبح دوشنبه ۱۸ تیر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اولین روز از ماه محرم، در قالب این پویش "، مقدمات آزادی ۱۲ محکوم غیرعمد از زندان‌های استان فراهم شد.

وی ادامه داد: بدهی این ۱۲ نفر حدود ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که شاکیان با گذشت بزرگوارانه خود بیشتر این بدهی یعنی ۹ میلیارد تومان را بخشیدند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه ۶۰۰ میلیون تومان از این مبلغ نیز توسط هیئت های عزاداری تامین شد، افزود: بقیه این بدهی را نیز مددجویان به صورت قسطی می پردازند.

آسیابی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۶۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان با حمایت خیران و ستاد دیه استان آزاد شدند.

وی تصریح کرد: ۲۰۰ زندانی غیرعمد با بدهی بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در زندان های استان چشم انتظار کمک خیران برای آزادی هستند.

این مقام مسئول با دعوت از مردم استان برای مشارکت در این کار خداپسندانه خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند با مراجعه به دفتر ستاد مردمی دیه استان یا از طریق شماره گیری کد #۷۷۷۷*۷۸۰* و انتخاب کد استان و همچنین از طریق شماره حساب و کارت بانکی طی تماس با شماره ۰۱۷۳۲۴۸۰۶۴۳ در امر خیر آزدی زندانیان مشارکت کنند.

انتهای پیام

نظر شما