شناسهٔ خبر: 67566286 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فلاحت‌زاده: تیم‌ها در نخبگان آسیا بازیکنان کلاس جهانی می‌گیرند و رقابت با آنها سخت است

پیشکسوت استقلال گفت: در لیگ نخبگان آسیا، تیم‌های رقیب سرخابی‌ها، بازیکنانی با سطح کلاس جهانی دارند و رقابت با آنها سخت است. پیشکسوت استقلال گفت: در لیگ نخبگان آسیا، تیم‌های رقیب سرخابی‌ها، بازیکنانی با سطح کلاس جهانی دارند و رقابت با آنها سخت است.

صاحب‌خبر -

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: تا اینجای کار عملکرد استقلال بد نبوده است. خیلی اوضاع عالی نیست اما بد هم نیست.

وی افزود: یک بخش از نقل و انتقالات به مدیریت برمی‌گردد و یک بخش به هولدینگ. قطعا باید برای استقلال بیشتر هزینه کنند. وقتی بازیکنان لیست اول جذب نشدند، باید به سراغ لیست دوم برویم. نگاه‌ کنید که سپاهان چگونه بازیکن جذب می‌کند و برای تیمش هزینه انجام می‌دهد.

پیشکسوت استقلال در خصوص نقل و انتقالات تصریح کرد: هر کسی در نقل و انتقالات بیشتر هزینه کند، موفق می‌شود. در سطح آسیا البته استقلال که نه، هیچ تیمی از ایران توانایی رقابت با بزرگان آسیا را ندارد. تیم‌های موفق در آسیا بازیکنانی در سطح رونالدو و نیمار را جذب می‌کنند. بازیکنانی که در سطح کلاس جهانی هستند اما ما نمی توانیم. از آخرین قهرمانی پاس تا امروز هم هیچ تیم ایرانی نتوانسته جام آسیای را فتح کند که اتفاق خوبی نیست.

فلاحت‌زاده درباره فصل پیش رو گفت: اگر نکونام اعتماد به نفس لازم را داشته باشد و ارتباط خود را با مدیریت به صورت بهینه حفظ کند، می‌توانیم امیدوار باشیم که استقلال در فصل آینده بتواند قهرمانی کسب کند.

وی در پایان گفت: استقلال در فصل گذشته درگیر حواشی بود. می‌توانیم آن را به حساب کم‌تجربه بودن نکونام و اینکه تا به حال سرمربی استقلال نبوده بگذاریم یا اینکه بسیاری از حواشی برایش ساخته شد و خودش بوجود آورنده آنها نبود. حالا اما اگر مشکلات حل شود، استقلال می‌تواند برای قهرمانی امیدوار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما