شناسهٔ خبر: 67565671 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کادر فنی پرسپولیس هنوز تکمیل نیست

با وجود همراهی یک دستیار اسپانیایی در کنار خوان کارلوس گاریدو اما هنوز کادر فنی سرخ‌ها تکمیل نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، خوان کارلوس گاریدو در نخستین نشست خبری خود به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس از سیدجلال حسینی و چاوی اولیوا  به عنوان دستیاران نام برد و البته تاکید کرد مربی بدنساز را هم به تهران خواهد آورد.

با وجود اینکه گاریدو از په په لوسادا مربی بدنساز هموطن خود که طی دو فصل گذشته عضو کادر فنی پرسپولیس بوده درباره اسکواد و شرایط این تیم اطلاعات گرفته اما نمی‌خواهد با او کار کند.

نام مربی بدنساز جدید پرسپولیس ادریس ساسی است که در تیم وداد کازابلانکا در مراکش همراه گاریدو در کادر فنی بوده است.

اما با وجود اولیوا، سیدجلال و ادریس ساسی هنوز کادر فنی پرسپولیس کامل نیست و این کادر حداقل به دو مربی و یک آنالیزور نیاز دارد.

پیش بینی می‌شود گاریدو آنالیزور سرخ‌ها که از زمستان سال گذشته به جای محمد عسگری وارد کارد فنی شده بود را نگه دارد ضمن اینکه خودش هم در نشست خبری تاکید کرد می‌خواهد با نفرات کادر فعلی کار کند.

2051619

با این وجود نکته اینجاست که چاوی اولیوا که در اصل دروازه‌بان بوده مربی دروازه‌بانی نیست و به عنوان دستیار اول در کنار گاریدو خواهد بود و سرخ ها باید یک مربی دروازه بانی انتخاب کنند که در این زمینه صحبت از بازگرداندن جورسی انیسیو مربی برزیلی نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم است چرا که ظاهرا باشگاه و گاریدو هییچ گزینه دیگری برای این سمت مد نظر ندارند.

همچنین به نظر می‌رسد گاریدو و باشگاه پرسپولیس یک مربی به جای مهرداد خانبان به این کادر اضافه کنند چرا که صحبت از پیوستن خانبان به کادر فنی فولاد خوزستان و همراهی با یحیی گل محمدی مطرح است.

ظاهرا گل محمدی قصد دارد محمد عسگری و مهرداد خانبان دستیاران خود در پرسپولیس را همراهش داشته باشد که باید دید در این صورت مربی‌ای جایگزین خانبان خواهد شد یا خیر.

نظر شما