شناسهٔ خبر: 67549251 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گاریدو با جفت دستکش در تهران! (عکس)

سرمربی پرسپولیس یک دستیار همراه خود داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که گفته می‌شد خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس همراه خود یک دستیار اول و یک مربی بدنساز همراه خود به تهران خواهد آورد اما تنها یک دستیار همراه خود داشت.
ابتدا تصور می‌شد او با دستیار اول خود به تهران آمده است اما خاویر اولیوا، احتمالاً به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها با پرسپولیس کار کند‌. 
اولیوا یکی از دروازه‌بان‌های بازنشسته فوتبال اسپانیا است که سابقه بازی در تیم‌های سطوح پایین فوتبال کشورش را دارد و از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۹، سنگربان اصلی تیم کاستیون بوده است. 

احتمالاً آشنایی او با گاریدو، به فصل 11-2010 برمی‌گردد؛ جایی که گاریدو سرمربی تیم ویارئال بود و اولیوا به عنوان دروازه‌بان دوم در تیم حضور داشت. اولیوا در سال ۲۰۱۱ و پس از سه سال حضور در ویارئال بدون انجام حتی یک دقیقه بازی در لالیگا، از فوتبال خداحافظی کرد و حالا سال‌هاست که به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها فعالیت می‌کند.

2051302

این مربی مدرک پرولایسنس A از یوفا دارد در کشور پرتغال و بلژیک هم فعالیت کرده است.

همچنین قبلا شنیده شده بود ادریس ساسی، مربی مراکشی باشگاه وداد مراکش گزینه پیشنهادی گاریدو به باشگاه پرسپولیس برای مربی بدنسازی است؛ این مربی تحصیلات خود را در آفریقا سپری کرده و مدرک مربیگری از فدراسیون فوتبال آفریقا دارد.
باید دید گاریدو در نشست خبری بعد از معارفه اش درباره دستیاران خود توضیح خواهد داد یا خیر.

نظر شما