شناسهٔ خبر: 67565585 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بنزما جده را بهم ریخت: یا گالتیه یا هیچکس!

کریم بنزما یکی از عوامل اصلی شکست مذاکرات مدیریت باشگاه الاتحاد با استفانو پیولی بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، باشگاه الاتحاد عربستان با استفانو پیولی به توافق رسیده بود تا او هدایت این تیم را به مدت 3 سال و با مبلغ سالانه 15 میلیون دلار دستمزد بر عهده بگیرد.

در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد این سرمربی روز پنجشنبه رسما قرارداد خود را با باشگاه الاتحاد امضا کند، یک‌باره مذاکرات متوقف شد و در پی لغو مذاکرات نیز لوای ناظر، رئیس این باشگاه، از سمت خود استعفا داد.

امروز روزنامه الریاضیه به نقل از یکی از اعضای کمیته نقل و انتقالات عربستان نوشت که در درون مدیریت باشگاه الاتحاد اختلاف نظرهایی وجود دارد که برخی در تلاش برای حل آن هستند.

این روزنامه به نقل از همان منبع توضیح داد که رامون بلانز، مدیر ورزشی الاتحاد و لوای ناظر، رئیس باشگاه، در مورد جزئیات قرارداد با پیولی به توافق رسیده بودند، اما یکی از مسئولان کمیته نقل و انتقالات درخواست کرد تا مدیران باشگاه خواسته کریم بنزما را که استخدام کریستوف گالتیه به عنوان سرمربی تیم بود، اجرا کنند.

بنا به نوشته روزنامه الریاضیه این پیشنهاد مورد تایید رئیس باشگاه الاتحاد قرار نگرفت و در نهایت هم منجر به تشدید اختلافات و به دنبال آن استعفای لوای ناظر از ریاست باشگاه شد.

نظر شما