شناسهٔ خبر: 67968197 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رضایت مورایس از مهاجم مغضوب/ عملکرد خوب رضایی در اردوی پیش فصل

بهنام روان پاک

مهاجم تیم فوتبال سپاهان توانسته عملکرد خوبی را در اردوی پیش فصل از خود به نمایش بگذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کاوه رضایی مهاجم تیم فوتبال سپاهان که در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر بیست و سوم در لیست مازاد این باشگاه از سوی «ژوزه مورایس» قرار گرفته بود توانست خود را به سرمربی پرتغالی سپاهان اثبات کند و تا پایان فصل در این تیم باقی ماند.

در همین حال و با جدایی شهریار مغانلو این فرصت برای رضایی به دست آمده تا بار دیگر بتواند به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب سپاهان به میدان برود. اعضای این تیم اکنون در اردوی ترکیه حضور دارند و تیم سپاهان چند بازی تدارکاتی هم انجام داده که رضایی درخشش خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

رضایی در مجموع ۴ دیداری که سپاهان تاکنون انجام داده توانسته ۴ گل و یک پاس گل به نام خود به ثبت برساند و نقش پررنگی را از خود ایفا کند. ژوزه مورایس از کیفیت مهاجم تیم خود رضایت دارد و در صدد تقویت فاز هجومی سپاهان با حضور جواد آقایی پور در کنار رضایی و رضا اسدی است.

سپاهان در یکی از دیدار های حساس و مهم خود روز سه شنبه ۱۶ مرداد در ورزشگاه نقش جهان رو در روی شباب الاهلی امارات در پلی آف لیگ نخبگان آسیا می رود و هواداران این تیم انتظار دارند تا فصل فوتبالی جدید برای آنها همراه با پیروزی باشد.

نظر شما