شناسهٔ خبر: 67565520 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

همراه اول تندیس جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری را دریافت کرد

صاحب‌خبر -

در جریان هشتمین دوره ارزیابی جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران، تندیس این جایزه به شرکت همراه اول تعلق گرفت.

مراسم اختتامیه هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران در روز شنبه شانزدهم تیرماه 1403 در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد. در این مراسم که معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و همچنین رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی حضور داشتند، همراه اول موفق شد تندیس جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری را از آن خود کند.

طراحی جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران به‌منظور ارائه یک مدل بلوغ برای ارتقای قابلیت‌های فناوری و نوآوری در سازمان‌ها انجام شده و بر اساس این مدل، سازمان‌ها می‌توانند چالش‌های خود در هر مرحله را شناسایی کرده و به‌سوی رقابت‌پذیری پایدار، قدم بردارند. این مدل در راستای ارزیابی عناصر نظام ملی نوآوری و طراحی اکوسیستم مناسب برای توسعه فناوری و نوآوری در کشور طراحی شده است.

تا به امروز شاهد برگزاری هفت دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری در کشور بودیم و حدود 300 سازمان در کشور بر اساس این مدل در این هفت دوره مورد ارزیابی قرار گرفتند. در این دوره نیز بزرگترین شرکت‌های ایران حاضر بودند و همراه اول در سطح تندیس ارزیابی شد و بعد از ارائه دستاوردهای خود در زمینه فناوری و نوآوری سطح تندیس این جایزه را از آن خود کرد.

این تندیس به وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به نمایندگی از مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه کشور اهدا شد و وی پس از دریافت این تندیس، فعالیت‌های نوآوری همراه اول را تشریح کرد.

همچنین بخوانید:
مدل‌های زبانی فارسی همراه اول با حضور وزیر ارتباطات در الکامپ ۱۴۰۳ معرفی شدند دو سامانه الکترونیک نظام سلامت توسط همراه اول راه‌اندازی شد آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول)

برچسب‌ها:

نظر شما