شناسهٔ خبر: 67565373 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار کردستان:

رضایت عملی مردم از عملکرد شهرداری‌ها موجب امیدآفرینی می‌شود

سنندج_استاندار کردستان گفت: رضایت عملی مردم از عملکرد شهرداری‌ها موجب امیدآفرینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه یکشنبه در نشست آموزشی بازرسی کل استان برای شهرداران و که در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد، فرا رسیدن ماه محرم الحرام و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را به همه محبان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت، تسلیت گفت.

وی در این جلسه رویکرد دستگاه‌های نظارتی در راستای حل مشکلات مردم و کمک به مدیریت و تعامل با مدیران را مطلوب ارزیابی کرد و برگزاری این نشست در ارتقای دانش و پیشگیری از مشکلات مختلف را مؤثر دانست.

استاندار کردستان با اشاره به اهمیت جایگاه شهرداری در سکونت‌گاه‌های شهری افزود: انجام همه خدمات در جامعه به نوعی در گرو خدمت رسانی شهرداری‌ها است و اگر این خدمت‌رسانی خوب انجام شود بازخورد آن مثبت خواهد بود و اگر در انجام وظیفه دچار نقصان شود به نوعی همه کارکرد مجموعه تحت الشعاق قرار خواهد گرفت و باعث نارضایتی مردم از کلیت نظام می‌شود.

زارعی کوشا با ذکر اینکه شهرداری‌ها ویترین خدمات نظام و بسترساز سرعت توسعه در جامعه هستند ادامه داد: به دلیل فراگیر بودن و ارتباط همه جانبه آحاد مردم در حوزه‌های مختلف با شهرداری‌ها از تولد تا وفات، این نهاد رسالت مهمی دارد.

وی بیان کرد: مراوده شهرداری‌ها با مردم کمتر از بدنه دولت نیست لذا خدمات شهرداری در افزایش میزان رضایتمندی مردم اثری قابل توجه دارد.

وی با بیان اینکه مراوده شهرداری‌ها با مردم کمتر از بدنه دولت نیست، گفت: شهرداری‌ها از تولد تا وفات یک انسان با مردم در ارتباط هستند لذا خدمات شهرداری در افزایش میزان رضایتمندی مردم اثر قابل توجهی دارد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه زندگی مردم با شهرداری‌ها عجین شده است، تصریح کرد: یک شهردار موفق در هر دستگاه اجرایی با ایجاد تعادل و توازن مدیریتی می‌تواند یک مدیر موفق برای سطوح بالاتر در سایر دستگاه‌ها باشد.

وی با ابراز تأسف از اینکه در مناظره‌های انتخاباتی رئیس جمهوری دولت چهاردهم هیچ اشاره‌ای به مدیریت یکپارچه شهری با این همه اهمیت نشد، افزود: این نکته مهم همچنان مغفول مانده است‌.

زارعی کوشا خطاب به شهرداران و مدیران مجموعه‌های مختلف اظهار کرد: خدمتی را انجام دهید که تا روزی که زنده هستید به عملکرد خود افتخار کنید چراکه خدمت به مردم بالاترین عبادت و افتخار است و در این مسیر باید تنها به فکر آخرت باشیم و حاشیه‌ها ما را از هدف خود باز ندارد.

نظر شما