شناسهٔ خبر: 67565159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

کمیته امداداستان گلستان :

اهدا ء 20 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند

با پیگیری های سنگدوینی ،نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، سومین مرحله توزیع جهیزیه کمیته امداد استان گلستان در قالب ۲۰ نوعروس نیازمند غیر تحت حمایت این نهاد، انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جوان آنلاین : عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲ مرحله جهیزیه جمعا به تعداد ۵۱۰ سری جهیزیه که مرحله اول آن همزمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) در قالب ۴۰۰ سری و مرحله دوم نیز همزمان با عید سعید غدیرخم و درقالب ۱۱۰ سری به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اهداء شد.

وی ادامه داد: در راستای حمایت و صیانت از نهاد مقدس خانواده و حمایت از ازدواج جوانان وجوانی جمعیت مرحله سوم نیز باپیگیری سنگدوینی نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی در قالب ۲۰ سری به نوعروسان نیازمند که تحت حمایت کمیته امداد نبودند، اهداء شد.
بابایی افزود: هرسری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی (یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی ، تلویزیون و لباسشویی ) است که در اختیار زوج‌های نیازمند قرار می گیرد.
بابایی عنوان کرد: ارزش هرسری از این جهیزیه‌ها بیش از ۵۰ میلیون تومان است که تمامی کالاها در راستای حمایت از تولیدات ملی و از کارخانجات داخلی تامین شده است.
وی با پیش بینی توزیع ۲۵۰۰ سری جهیزیه تاپایان سال افزود: درسال گذشته نیز با مشارکت خیران وهم افزایی مراکز نیکوکاری و دستگاههای حمایتی ۲۳۷۸ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۸۳ میلیارد تومان اهدا شده است .

نظر شما