شناسهٔ خبر: 67565078 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

پیام تبریک رئیس دیوان محاسبات کشور به رئیس جمهوری منتخب

خبرگزاری ایرنا

رئیس دیوان محاسبات کشور در پیامی به دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری منتخب تبریک گفت.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

احمدرضا دستغیب در پیام تبریک به دکتر پزشکیان تصریح کرد: انتخاب شایسته جنابعالی از سوی ملت بزرگ و سربلند ایران به عنوان رئیس جمهوری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک می‌گویم.

وی افزود: حضور حماسی ملت بزرگ ایران در انتخابات اخیر با وجود تمامی تلاش‌های مذبوحانه دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی مبنی بر القای ناامیدی در میان مردم بار دیگر شکوه و جلوه‌های بی نظیر وفاداری و همراهی ایرانیان در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را به نمایش گذارد.

دستغیب اظهار داشت: بی شک در دوره جدید، بهره گیری از همه ظرفیت‌های مادی و معنوی موجود و توانمندی نیرو‌های متخصص و متعهد از همه سلایق سیاسی و نخبگان فکری کشور به ویژه جوانان انقلابی و مؤمن با رویکرد شایسته سالاری، عدالت محوری، فسادستیزی و اولویت بخشی به موضوعات اقتصادی، توسعه تعاملات موثر و هدفمند منطقه‌ای و بین المللی نوید بخش تداوم تعالی و پیشرفت کشور عزیزمان طی سال‌های پیش رو خواهد بود.

رئیس دیوان محاسبات کشور خاطر نشان کرد: رجای واثق دارم با تلاش و اهتمام جنابعالی و با همدلی بیشتر با تمامی ارکان و قوای کشور در این جایگاه خطیر نیز شاهد اقدامات موثر در جهت پیشرفت و آبادانی کشور و آرامش و رفاه مردم فهیم ایران عزیز باشیم و در این راستا نیز دیوان محاسبات کشور در چهارچوب وظایف و اختیارات قانونی خود برای هر گونه همکاری با دولت جدید در زمینه تحقق شفافیت و انضباط مالی در دستگاه‌های اجرایی اعلام آمادگی می‌نماید.

دستغیب ادامه داد: توفیقات روزافزون جنابعالی را ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) در ایفای این مسئولیت خطیر از خداوند متعال مسئلت دارم.

برچسب‌ها:

نظر شما