شناسهٔ خبر: 67564218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حاصل پیگیری شهید رئیسی است

مدیرکل صندوق بازنشستگی استان تهران گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین با پیگیری‌های رئیس‌جمهور شهید به‌صورت قانون درآمده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین تکریم و تجلیل از بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران امروز _یکشنبه هفدهم تیر_ در هتل المپیک مجموعه ورزشی آزادی با حضور مدیرکل صندوق بازنشستگی استان تهران، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از مسئولان و بازنشستگان این سازمان برگزار شد.

مرتضی قدرتی‌پور در نخستین آئین تکریم بازنشستگان پیشکسوت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، از امکانات پیش‌بینی شده برای بازنشستگان گفت و به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین اشاره داشت و اظهار کرد: این مهم با پیگیری رئیس‌جمهور شهید به‌صورت قانون درآمده و قطعاً در روزهای آینده شاهد صدور احکام جدید خواهیم بود.

ارشدی نماینده بازنشستگان در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم، اظهار کرد: بازنشستگان باید از افسردگی دور باشند و کاری کنند که حال دلشان خوب باشد و محفل امروز و دورهمی امروز قطعاً حال دل همه‌مان را خوش و خوب کرده است.

وی افزود: کانون بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران باید از بازنشستگان اداره کل تشکیل شود و مدیرکل هم تلاش دارد که حامی کانون باشد و از تجربه گران‌بهای شما بازنشستگان در این کانون استفاده کند.

علی جوادی نیز در این مراسم با بیان اینکه ما باید کاری کنیم که از خودمان نام نیک به یادگار بگذاریم اظهار کرد: نقدها و پیشنهادات شما در این مراسم به‌عنوان راهکار ما در موضوع منابع انسانی در شاخص پیشکسوتان مدنظر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تکریم از بزرگان و پیشکسوتان را همیشه برای خود یک فریضه می‌دانم و باور دارم اگر شرایط امروز ورزش استان تهران در شرایط مطلوبی است، حاصل شما بزرگان است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: به دنبال تعریف و تمجید از خودم نیستم و برپایی این مراسم نیازی بود که من به این حضور داشتم، در مواجهه با بزرگان نکاتی عنوان می‌شود که می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها مؤثر باشد.

جوادی تصریح کرد: فضای مجازی باعث تغییر در فرهنگ خوب کشورمان شده است، درگذشته پدران و مادران جایگاه والایی در بین خانواده‌ها داشتند، اما الان نگاه‌ها تغییر کرده است، درحالی‌که بزرگان دین ما بر احترام و ادب به بزرگان، مو سپیدان و پیران تأکید دارند و آن‌ها را برکت زندگی‌ها می‌دانند.

وی همچنین گفت: ما باید در کار خودمان این شجاعت را داشته و تجلیلی نه در حد شأن شما که در حد توان خودمان داشته باشیم. داشته‌های استان تهران از گذشته دور تا امروز را هیچ استانی نداشته است، اما مشکلات به‌گونه‌ای است که به ما اجازه نداده تا بیش از این در خدمت شما و قدردانتان باشیم.

این مراسم با پرچمگردانی خادمان حرم امام رضا (ع)، به پایان رسید.

منبع: فارس

نظر شما