شناسهٔ خبر: 67564126 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

دستگیری متهمانی که مرد جوان را با 16 ضربه چاقو کشتند

افرادی که متهم هستند در یک درگیری مرد جوانی را با ضربات چاقو به قتل رسانده‌اند با تلاش کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند و تحقیقات برای شتاسایی متهم اصلی ادامه دارد.

صاحب‌خبر -
دستگیری متهمانی که مرد جوان را با ۱۶ ضربه چاقو کشتند
کد خبر: 666374
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۷ ۲۲:۳۰:۰۵

افرادی که متهم هستند در یک درگیری مرد جوانی را با ضربات چاقو به قتل رسانده‌اند با تلاش کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند و تحقیقات برای شناسایی متهم اصلی ادامه دارد.

به گزارش سایت جنایی، بامداد ۲۵ خرداد امسال، کارکنان حراست بیمارستان رسول اکرم پس از تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران از مرگ مشکوک مرد جوانی که بدن مجروحش به این بیمارستان انتقال یافته بود، خبر دادند و گفتند: این جوان برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت و پزشکان و کادر درمان اقدامات لازم را برای نجات جان او انجام دادند، اما او روی تخت بخش اورژانس جان خود را از دست داد.

با اعلام این خبر، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی دستور داد تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی همراه با همکاران خود از اداره تشخیص هویت و همچنین کارشناسان پزشکی قاتونی تحقیقات تخصصی را آغاز کنند. ماموران در سردخانه بیمارستان با جسد مرد ۳۰ ساله‌ای روبه‌رو شدند و با معاینات کارشناسان پزشکی قانونی مشخص شد او بر اثر ۱۶ ضربه چاقو کشته شده است. همچنین بررسی‌های اولیه درباره هویت و سوابق مقتول نشان داد او از اراذل و اوباش سطح‌دار تهران بوده و در آخرین درگیری‌ای که در آن شرکت داشته در پارکی در غرب تهران مجروح شده و در نهایت جان خود را از دست داده است.

طولی نکشید که تیم جنایی برای بررسی‌های میدانی به بوستان مورد نظر رفتند و در تحقیقات متوجه شدند مقتول به‌ خاطر مشاجره لفظی با چند نفر درگیر شده و در جریان نزاع با ضربات مهلک چاقو، مجروح و در نهایت کشته شده است. این در حالی بود که افرادی که عامل این درگیری بودند، قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشتند.

پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و بوستان، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی ابتدا هویت متهمان را شناسایی و سپس برای دستگیری آنها اقدام کنند.

در ادامه با دستور بازپرس جنایی، جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و سرانجام تحقیقات کارآگاهان جنایی منجر به دستگیری عاملان این قتل شد. در حال حاضر متهمان دستگیرشده‌ در اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارند تا متهم اصلی این قتل شناسایی شود.

نظر شما