شناسهٔ خبر: 67563784 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

ابلاغ تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن

معاون اداره کل راه وشهرسازی استان تهران گفت: تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن ابلاغ شده و متقاضیان برای تکمیل پروژه می‌توانند این وام را از بانک‌های عامل دریافت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ عبدالرضا غفوری معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان تهران در برنامه رادیو اقتصاد با بیان اینکه وام ۸۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن ابلاغ شده است گفت: در آخرین جلسه شورای عالی مسکن مقرر شد در راستای کاهش فشار اقتصادی به متقاضیان بانک مرکزی نسبت به افزایش تسهیلات در همه قالب ها اقدام کند‌.

وی افزود: یکی از تکالیفی که شورای عالی مسکن به بانک مرکزی برای متقاضیان در نهضت ملی مسکن انجام داد پلکانی کردن اقساط این تسهیلات بود.

معاون مسکن و ساختمان راه وشهرسازی استان تهران گفت: تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن ابلاغ شده و متقاضیان برای تکمیل پروژه می توانند از بانک های عامل این تسهیلات را دریافت کنند.

غفوری بیان کرد: همزمان با افزایش تسهیلات ساخت مسکن میزان  و مبلغ اقساط افزایش می یابد  در نتیجه  مقرر شد سازو کاری را بانک مرکزی فراهم کند تا در دوسال  ابتدای پرداخت حداکثر پرداخت اقساط ۵میلیون و ۹۰۰ هزار تومان باشد‌ .

او افزود: طی سال های آینده متناسب با درآمد متقاضیان  و به صورت پلکانی این تسهیلات افزایش خواهد یافت./باشگاه خبرنگاران

نظر شما