شناسهٔ خبر: 67563768 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو فقهای شورای نگهبان:

انتخابات دوران جدیدی از همکاری و همراهی برای ساختن ایران پدید آورده است

تهران - ایرنا - عضو فقهای شورای نگهبان تاکید کرد: اکنون که مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشکوه مردم به پایان رسید، دوران جدیدی از همکاری و همراهی برای ساختن ایران اسلامی پدید آورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت‌الله مدرسی یزدی با صدور بیانیه ای درباره حماسه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: اکنون که به لطف خداوند متعال مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشکوه مردم به پایان رسید، دوران جدیدی از همکاری و همراهی برای ساختن ایران اسلامی پدید می‌آید.

وی در این بیانیه اظهار داشت: منتخب مردم براساس قانون اساسی، باید قانون اساسی را پاس بدارد و تمام توان خود را در اجرای آن به‌کار گیرد. مردم براساس قانون اساسی و برای اجرای آن، آراء خود را به صندوق‌ها ریختند. این هدفی است که نامزدها و مردم و نظام بر آن تأکید داشته و دارند.

مدرسی یزدی خاطر نشان کرد: قانون اساسی و رهبری برآمده از آن، دو محور اصلی در نظام اسلامی می‌باشند و هر مسئولی در هر جا موظف به رعایت این دو محور می‌باشد. انحراف از این دو محور در هر سطحی ـ خدای ناکرده ـ موجب آسیب‌های جدّی به مردم و کشور خواهد شد.

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: استقلال برابر زیاده‌طلبانِ مستکبرِ جهانی و آزادی از قیود خودکامگی و استبداد و حفظ یکپارچگی و پای‌بندی به اسلام عزیز و دستورات متعالی قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) که عدالت و رسیدگی به ناتوانان و تسهیل و توفیر خدمت به مردم از برجسته‌ترین آنهاست انتظار مردم از همة دولت‌ها و دولت آینده است.

مدرسی یزدی در این بیانیه افزود: از خدای بزرگ خواهانم که بهترین پاداش‌ها را به مردم ما عنایت فرماید و به رئیس جمهور منتخب و همه خدمتگزاران، توفیق مضاعف عنایت فرماید.

نظر شما