شناسهٔ خبر: 67563582 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئيس اسکودا انتخاب دکتر پزشکيان را تبريک گفت/ آمادگي نهاد وکالت براي همکاري همه‌جانبه با دولت در راستاي تحقق اهداف عاليه کشور و ارتقاي سطح خدمات حقوقي به مردم

صاحب‌خبر -
رئيس اسکودا انتخاب دکتر پزشکيان را تبريک گفت/ آمادگي نهاد وکالت براي همکاري همه‌جانبه با دولت در راستاي تحقق اهداف عاليه کشور و ارتقاي سطح خدمات حقوقي به مردم
خبرگزاری آریا - رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در پیامی ضمن تبریک پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، آمادگی نهاد وکالت را برای همکاری همه‌جانبه و هم‌افزایی با دولت در راستای تحقق اهداف عالیه کشور و تقویت عدالت و ارتقای سطح خدمات حقوقی به مردم اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری آریا اسکودا، متن کامل پیام دکتر جعفر کوشا، رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران به این شرح است:
«جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیس جمهوری منتخب ملّت شریف ایران
با سلام و احترام
انتخاب شایستۀ جناب‌عالی را به‌عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. این موفقیت سترگ، نشان از اعتماد و امید ملّت بزرگ ایران به بینش، دانش، توانمندی و تجارب ارزشمند حضرت‌عالی در عرصه‌های گوناگون دارد.
بی‌تردید، مسئولیت خطیر رئیس‌جمهوریْ نیازمند خردورزی، تدبیر و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های ملّی و بین‌المللی است. یقین دارم که باتوجه‌به سوابق درخشان و دیدگاه‌های مترقی‌تان، مسیر توسعه، عدالت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران را هموار خواهید ساخت.
نهاد وکالت به‌عنوان کهن‌ترین نهاد مدنی در ایران، که همواره خواهان پیشرفت و اعتلای کشور بوده و خدمات بی‌شائبه‌ای را بدون هیچ گونه چشمداشتی به ملّت بزرگ ایران عرضه کرده است، در طول سال‌های اخیر همواره مورد بی‌توجهی و کینه‌توزی برخی در دولت قرار گرفته که جریان مستمر خدمات‌رسانی به مردم و دادرسی عادلانه در محاکم قضایی را با اختلال مواجه کرده است.
جناب‌عالی همواره از مدافعان کانون وکلای دادگستری بوده و در سخنرانی‌های خود در هیئت عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران بر نقش وکیل دادگستری در احقاق حق و بسط عدالت در جامعه تأکید کرده‌اید که نشان از نگرش ژرف شما در این زمینه دارد.
امید است با انتخاب شایستۀ مردم ایران و ریاست شما بر مسند قوۀ مجریۀ کشور، از کارشکنی‌ها علیه کانون وکلای دادگستری، این کهن‌نهاد مدنی ایران‌زمین، کاسته شود و نهاد وکالت بتواند نقش مهم خود را در تحقق عدالت اجتماعی ایفاء کند و به‌عنوان سنگری مستحکم، حافظ حقوق و منافع مردم در مواجهه با چالش‌های حقوقی و قضایی باشد.
این‌جانب به نمایندگی از جامعۀ وکلای سراسر کشور ضمن تبریک مجدد پیروزی شما در چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری، آمادگی نهاد وکالت را برای همکاری همه‌جانبه و هم‌افزایی با قوه مجریه در راستای تحقق اهداف عالیۀ کشور و تأمین حقوق شهروندان اعلام می‌دارم و امیدوارم با حسن‌ظن حضرت‌عالی به کانون وکلای دادگستری و با تعامل سازنده و همیاری، بتوانیم گام‌هایی مؤثر درجهت تقویت عدالت و ارتقای سطح خدمات حقوقی به مردم برداریم.
توفیق روزافزون، صحت و سلامت و سربلندی برای جناب‌عالی و تمامی خدمتگزاران صدیق ایران‌زمین را از خداوند متعال مسئلت دارم.
با احترام
جعفر کوشا
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران»
خبرگزاری آریا

خبرگزاری آریا
" alt="خبرگزاری آریا" width="100%" />

نظر شما