شناسهٔ خبر: 67563400 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

بازیکن پرسپولیس: فردا رسما جدا می شوم | دلم نمی آمد قراردادم را فسخ کنم

گوهری در واکنش به اینکه خودش در اینستاگرام از پرسپولیس خداحافظی کرده ولی مسؤولان این باشگاه گفته‌اند فعلا فسخ قرارداد صورت نگرفته، گفت: بله.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین احمد گوهری پس از یک سال و نیم بازی برای پرسپولیس، فصل قبل به‌عنوان بازیکن قرضی برای آلومینیوم اراک به میدان رفت و شرایط خوبی همراه با این تیم داشت، اما شرایط بازگشتش به جمع سرخ پوشان فراهم نیست و به همین دلیل به زودی قراردادش فسخ می‌شود.

احمد گوهری در خصوص وضعیت همکاری‌اش با پرسپولیس گفت: من پس از پایان فصل و به دلیل اینکه حضور قرضی‌ام در آلومینیوم اراک تمام شده بود، دوباره بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شدم و حتی با وجود شرایط لازم برای فسخ قراردادم، این کار را انجام ندادم.

او در خصوص اینکه دلیل عدم فسخ قراردادش با پرسپولیس طی روزهای گذشته چه بود، ابراز کرد: من مدت‌ها شرایط فسخ قرارداد یک طرفه با پرسپولیس را داشتم و هیچ مشکلی برای انجام این کار وجود نداشت. حتی دو بار هم به سازمان لیگ رفتم، اما دلم نیامد که قراردادم را فسخ کنم و می‌خواستم در فضایی دوستانه این کار صورت بگیرد و هواداران را ناراحت نکنم.

این دروازه‌بان یادآور شد: هواداران پرسپولیس در دو سال و نیم گذشته و به ویژه روزهای اخیر لطف و محبت زیادی به من داشتند و بنده را شرمنده کردند. من هم وقتی دیدم پرسپولیس فعلا بدون دروازه‌بان است، قراردادم را فسخ نکردم و این موضوع را به باشگاه هم گفتم ولی امروز با من تماس گرفتند و برای فسخ قرارداد اعلام آمادگی نمودند!

گوهری در واکنش به اینکه خودش در اینستاگرام از پرسپولیس خداحافظی کرده ولی مسؤولان این باشگاه گفته‌اند فعلا فسخ قرارداد صورت نگرفته، گفت: بله، کاملا این موضوع درست است و بنده هم اشاره کردم که گفته‌اند فردا این اتفاق می‌افتد.

نظر شما