شناسهٔ خبر: 67563012 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

القسام: هزاران رزمنده جدید به مقاومت پیوستند

سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس تاکید کرد که توانمندی‌های انسانی قسام در وضعیت بسیار خوبی است و ما توانستیم هزاران رزمنده جدید را جذب و ساماندهی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام گفت: مردم ما همچنان در معرض تجاوزگری و نسل کشی به خاطر چنگ زدن به سرزمینش قرار دارد.

وی افزود همچنان در غزه بدون هرگونه کمک خارجی می‌جنگیم، و مردم ما همچنان مقاومت می‌کنند.

سخنگوی قسام خاطر نشان کرد جنایات دشمن در پاکسازی نژادی و نسل کشی هدفمند در کرانه باختری، قدس و نوار غزه به اوج خود رسیده است.

وی افزود جهان از طریق جنایات دشمن در غزه به دروغگویی سازمان‌های بین المللی و ناتوانی قوانین حقوق بشری ادعایی پی برد.

سخنگوی قسام گفت نبرد رفح که از دو ماه پیش ادامه دارد و آنچه در محله الشجاعیه و شمال نوار غزه و مرکز آن جریان دارد، بزرگترین دلیل بر توانمندی مقاومت ما و شکست دشمن است.

وی تاکید کرد نظامیان دشمن هیچ جایی در غزه ندارند، کسانی که در منازل مردم مانند دزد‌ها سنگر گرفته و افسرانی که در پشت زره پوش‌ها مخفی می‌شوند.

سخگوی قسام خاطر نشان کرد تجاوز دشمن به رفح، تنها تکمیل ویرانی هدفمند و جنایات علیه غیرنظامیان بود، ولی ما نظامیان دشمن را به هلاکت رسانده و ادوات نظامی آنها را منهدم کردیم.

ابوعبیده گفت توانمندی‌های انسانی گردان‌های قسام در وضعیت بسیار خوبی است، ما توانستیم هزاران رزمنده جدید را ساماندهی کنیم.

وی افزود محور مرکزی نوار غزه موسوم به نتساریم، محور مرگ و رعب وحشت برای نظامیان دشمن اشغالگر است.

سخنگوی قسام گفت توانمندی‌های دفاعی خود را برای مقابله با دشمن در هر نقطه از سرزمینمان تقویت کرده ایم.

ابوعبیده افزود افزایش مستمر عملیات مقاومت در کرانه باختری، پاسخ و گزینه مردم ما در رویارویی با نسل کشی است که دشمن انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد کابوس خیزش کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ قطعا به صورتی که دشمن انتظارش را ندارد، به وقوع خواهد پیوست.

وی گفت به حزب الله و رزمندگان گروه‌های فلسطینی در لبنان، انصارالله در یمن و مقاومت عراق درود می‌فرستیم.

سخنگوی قسام تصریح کرد برای نفربر‌های دشمن و مزدورانی که با پول برای دشمن می‌جنگند و افسرانی که پشت زره پوش‌ها مخفی می‌شوند، در نبرد شکست خورده جایی در غزه وجود ندارد، همه آنها با هلاکت یا زخمی شدن بیرون رانده خواهند شد.

وی افزود اسنادی در اختیار داریم که در زمان مناسب افشا خواهیم کرد و مشخص خواهد کرد که چگونه طرح‌های فریب راهبردی ترکیبی برای دستگاه شاباک و ساختار امنیتی دشمن اجرا کردیم. / تسنیم

نظر شما