شناسهٔ خبر: 67562731 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

شرط عجیب نعمتی برای پرسپولیس؛ باید دفاع وسط باشم!

اینکه بازیکنی در قواره علی نعمتی برای پرسپولیس شرط بگذارد که فقط در یک پست بازی می‌کند، در نوع خود عجیب است و قابل تأمل. او حتی بعد از جلسه با مدیران پرسپولیس و در گفت و گو با خبرنگاران تأکید کرد که خودش علاقه‌مند به بازی در مرکز خط دفاع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مذاکره پرسپولیس با علی نعمتی برای تمدید قرارداد به نتیجه نرسیده و این بازیکن شروط‌ عجیبی برای باشگاه گذاشته است.

علی نعمتی از جمله بازیکنان پرسپولیس بود که در اغلب بازی‌ها در ترکیب اصلی قرار داشت و در کل فصل خوبی را پشت سر گذاشت. او که با آمدن عبدالکریم حسن، گاهاً در مرکز خط دفاعی به میدان رفت، برای تمدید قرارداد خود مذاکراتی را انجام داده اما هنوز به مدیران پرسپولیس به نتیجه نرسیده است.

گفته می‌شود جدا از بحث مالی، نعمتی برای پرسپولیس این شرط را گذاشته که فقط در پست دفاع وسط به میدان برود. با توجه به حضور احتمالی عبدالکریم حسن در سمت چپ خط دفاع، نعمتی شانسی برای بازی در این پست ندارد و به همین خاطر مسیر ساده‌تر را برای بازی در ترکیب پرسپولیس جست و جو می‌کند. البته پرسپولیس در مرکز خط دفاع هم بازیکنانی نظیر مرتضی پورعلی‌گنجی، حسین کنعانی‌زادگان و احتمالاً گئورگی گولسیانی را در اختیار دارد و بازی در این پست هم برای نعمتی سخت و دشوار خواهد بود.

 

اینکه بازیکنی در قواره علی نعمتی برای پرسپولیس شرط بگذارد که فقط در یک پست بازی می‌کند، در نوع خود عجیب است و قابل تأمل. او حتی بعد از جلسه با مدیران پرسپولیس و در گفت و گو با خبرنگاران تأکید کرد که خودش علاقه‌مند به بازی در مرکز خط دفاع است. در گذشته بازیکنانی بودند که در پست‌های مختلف برای پرسپولیس به میدان رفتند و شرط و شروطی هم نداشتند. این شرط نعمتی می‌تواند در نهایت منجر به عدم تمدید قراردادش شود. اتفاقی که بی‌ارتباط با پیشنهادهایی که او دریافت کرده، نیست.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما