شناسهٔ خبر: 67562489 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان نظام پزشکی | لینک خبر

در نامه انجمن متخصصین زنان وزایمان ایران خطاب به رئیس جمهور منتخب تاکید شد: استفاده از نظرات کارشناسان و‌ متخصصین رشته های مختلف در تدوین برنامه های دولت

هانی خلاقی

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور، متن نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رییس جمهور  منتخب جمهوری اسلامی ایران

باسلام و تحیات فراوان

اینک که به یمن فضل و مددالهی  و با حضور شکوهمند مردم عزیز ایران به مقام ریاست جمهوری برگزیده شده اید به شما تبریک عرض می نمائیم.

برخود می بالیم و افتخار می کنیم که  فوق تخصصی  متعهد در کسوت استاد تمام دانشگاه از میان جامعه ارزشمند پزشکی مورد وثوق جامعه برای این مقام مهم انتخاب شد.

براین باوریم که با استناد به درایت ، تجربه، کلان نگری و روحیه مردمی حضرتعالی، در انتخاب معاونین، وزرا و مشاورین امین و صدیق و استفاده از خرد جمعی با برنامه ای قوی، فنی و عملیاتی، اعتماد و امید را بر مردم این سرزمین هدیه نموده و مرهمی خواهید بود بر آلام قلبهای رنجدیده.

آنچه امروز نیاز کشور است و جنابعالی نیز به درستی بر این نقیصه دست گذاشته اید استفاده از نظرات کارشناسان و‌ متخصصین رشته های مختلف در تدوین برنامه های دولت است.

به همین جهت انجمن متخصصين زنان وزايمان ايران به نمایندگی از جامعه هفت هزارنفری  متخصصین زنان وزایمان کشور بعنوان متولیان سلامت زنان، مادران و خانواده های این مرز و بوم، آمادگی خود را جهت هرگونه همراهی و همکاری با مجموعه مدیریتی آن مقام محترم در راستای اعتلای سلامت جامعه اعلام میدارد.

امید است در راستای حمایت از سیاستهای جمعیتی، فرزنداوری، سلامت زنان و مادران جامعه، مجموعه متخصصین زنان وزایمان بعنوان متولیان اصلی این حوزه تحت عنایت ویژه آن مقام محترم قرارگیرند.

توفیق روزافزون حضرتعالی را در خدمت به مردم و کشور عزیزمان از خداوند منان خواستاریم.

دکتر سودابه کاظمی اسکی

رئیس هیئت مدیره انجمن متخصصین زنان وزایمان ایران

 

 

عکسهای مرتبط

نظر شما