شناسهٔ خبر: 67562342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری گیلان معرفی شد

علیرضا کثیرلو با ابلاغ حکم رئیس قوه قضائیه به سمت معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی گیلان معرفی شد.

صاحب‌خبر -

رئیس کل دادگستری گیلان امروز، ۱۷ تیر ماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری گیلان با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: پیروز و برنده واقعی، نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه اساس کار در نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای هم افزایی و تعامل است، افزود: باید همه با هم در پیشبرد اهداف نظام تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی از ایمان غریب نواز به پاس سال‌ها خدمت در نهاد نوپای اداره ورشکستگی تقدیر کرد و گفت: این اداره از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای احیای واحدهای اقتصادی ورشکسته و بهبود وضعیت اقتصادی آنان استفاده کرده و از این طریق با به کارگیری نیروی کار و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای جوانان و نیز پرداخت همه بدهی بستانکاران به بهبود وضعیت اقتصادی استان گیلان کمک شایانی کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان گیلان، در پایان این مراسم علیرضا کثیرلو با ابلاغ حکم رئیس قوه قضائیه به سمت معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گیلان و رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی گیلان منصوب و از تلاش‌های ایمان غریب نواز قدردانی شد.

انتهای پیام 

نظر شما