شناسهٔ خبر: 67562142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شهردار بندرعباس:

شهرداری‌ها نقش‌آفرین اصلی توسعه شهری هستند + فیلم

شهردار بندرعباس: آیین رونمایی کتاب تاریخچه آب هرمزگان و تجلیل از شهرداران بندرعباس با حضور مدیران شهرداری بندرعباس و شهرداران اسبق بندرعباس برگزار شد. شهردار بندرعباس در این مراسم به اهمیت نقش شهرداری‌ها در توسعه شهری و اجتماعی اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، مراسم آئین تجلیل از شهرداران بندرعباس و رونمایی از کتاب تاریخچه آب هرمزگان به مناسبت روز دهیاری و شهرداری که مصادف با روز قلم است در شهرداری شهر بندرعباس با حضور پیشکسوتان، شهرداران اسبق و شهرداران مناطق، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین و کارکنان برگزار شد.

شهردار بندرعباس در این مراسم با تاکید بر خدمات رسانی شهرداری به مردم بیان کرد: دهیاری‌ها و شهرداری‌ها وظیفه خدمات رسانی حوزه شهری، و توسعه اجتماعی را دارند. شهرداری‌‌ها بزرگ‌ترین نهاد اجتماعی هستند که به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

مهدی نوبانی اضافه کرد: امسال سومین سالی است که این مراسم برگزار می‌شود؛ چهاردهم تیرماه که به نام روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نام‌گذاری شده است، به فرصت خوبی تبدیل شده است تا از زحمات همه عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.

نوبانی افزود: من و تمامی همکارانم در طول شبانه روز در تلاش هستیم تا به مردم و این شهر خدمت کنیم. همه عزیزان در تلاش هستند تا شهری زیبا و شاداب داشته باشیم.

شهردار بندرعباس همچنین گفت: طی هفته‌های گذشته به مناسبت دو عید بزرگ، ۹ پروژه را افتتاح و کلنگ‌زنی کردیم و امیدواریم که این پروژه‌ها سبب آرامش و آسایش همشهریان عزیز بشود.

نوبانی همچنین با اشاره به استقبال مردم از احداث پل شهید سالاری در محدوده شهرک پیامبر اعظم گفت: این پل یکی از بزرگ‌ترین پل‌های شهر بندرعباس است که رفت و آمد مردم را بسیار تسهیل کرد و بار ترافیکی زیادی را از شهر کاهش داد.

نوبانی در پایان از مردم هرمزگان برای مشارکت در انتخابات تشکر کرد و به دکتر پزشکیان برای انتخاب به عنوان رئیس‌جمهور تبریک گفت.

در ادامه رئیس شورای شهر بندرعباس نیز با اشاره به اهمیت گرمیداشت و تکریم پیشکسوتان گفت: باید از تجربیات شهرداران اسبق و پیشکسوتان این حوزه استفاده کرد.

وی ادامه داد: شاید عزیزان دیگر در راس مدیریتی نباشند اما تجربیات آنها می‌تواند در پیشبرد اهداف موثر باشد. توصیه ما به مجموعه شهرداری این بوده است که کارگروهی تشکیل شود و به طور منظم با ایجاد جلسات مشورتی، از نظرات عزیزان استفاده شود.

mp4
انتهای پیام/

نظر شما